کد خبر: 266841
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
بازدید 1639
«دکمه‌های من» در جمع برترین طرح‌های ادبی

با معرفی برترین ‌طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای «دکمه‌های من» از طاهره نژاد غلامی، مربی پاسخ‌گوی آفرینش‌های ادبی کانون استان گیلان در جمع طرح‌‌های برگزیده جای گرفت.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، مسابقه‌ی « برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای» به منظور ایجاد بستر‌های مناسب برای بروز خلاقیت‌های فردی و گروهی، ارتقای سطح کمی و کیفی و هم‌چنین انگیز‌ه‌بخشی به کارشناسان و مربیان در مسیر جذب و پایدارسازی اعضا از سوی اداره کل آفرینش‌های ادبی کانون کشور برگزار‌شد.
بنابراین گزارش، در این فراخوان مربیان و کارشناسان کانون سراسرکشور با ارسال 122 اثر در قالب سه گروه  به رقابت پرداختند و دراین میان طرح ادبی« دکمه‌های من» از طاهره نژاد غلامی، مربی ادبی و مربی بخش پاسخ‌گویی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان گیلان در بین 28 طرح انتخابی، رتبه نخست گروه سوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است برگزاری این مسابقه از جمله برنامه‌های مصوب بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی و هنری کانون  در سال 95 و ویژه‌ی مربیان و کارشناسان ادبی این بخش بود و قرار است آثار برگزیده این مسابقه‌ها چاپ ودر قالب کتاب ارایه شود.