کد خبر: 267773
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
بازدید 1232
سرعت، دقت و انضباط،‌ زمینه‌ساز پیشرفت

اسفندیار‌ضیائی با تاکید بر ضرورت اخلاق‌‌مداری و خلاقیت در کانون، سرعت و دقت در انجام فعالیت‌ها و نظم اداری را کلید‌واژه‌های پیشرفت همه‌جانبه عنوان‌کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیائی، سرپرست کانون استان در اولین جلسه‌ی شورای اداری که صبح امروز درسالن جلسات این اداره‌کل برگزار‌شد، اظهار‌کرد: خلاقیت و ابتکار درکانون از اولویت‌ها است و در این مسیر بهره‌گیری از تفکر، اندیشه و خرد جمعی  در سرلوحه‌ی برنامه‌ها قرار‌دارد.
وی همچنین نام‌گذاری سال 1396 به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را مورد توجه قرارداد و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری را با بهره‌گیری ازظرفیت‌های گسترده‌ی کانون لازم و ضروری خواند.
تبریک ایام پیش رو، به‌ویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) ازدیگر بخش های سخنان ضیائی بود و وی با بیان‌این‌که کامل‌کردن مکارم اخلاقی از اهداف رسالت‌ رسول‌مهربانی‌ها است گفت: ما وارثان این پیامبر بزرگ‌هستیم و کانون نیز به عنوان یک مجموعه‌ی فرهنگی می تواند نقشی ارزش‌مند در گسترش اخلاق‌مداری داشته‌باشد.
تاکید بر اهمیت کار با کودک ونوجوان و لزوم بهره‌گیری مناسب از این فرصت، دیگر موضوع مورد توجه سرپرست کانون در این نشست محسوب‌می شد و وی با مهم ‌ارزیابی‌کردن تلاش برای این گروه‌های سنی، استفاده‌ی هدف‌مند از این نعمت را خواستار‌شد.
 ضیائی درعین حال برنامه‌ریزی مدون و ورود همه‌جانبه به مراکز را از شاخصه‌های فعالیت ‌کانون در سال ‌جاری توصیف‌کرد و با بیان این‌که بهره‌گیری از تفکر کارشناسی، جلوگیری از فرصت‌سوزی و ریل‌گذاری درمسیر فعالیت‌های مراکز چشم‌انداز روشنی را ترسیم‌می کند، تصریح‌کرد: رعایت حرمت انسانی افراد نیز از مواردی  است که می تواند به حرکت در این مسیر‌کمک‌کند.
تبیین اهمیت خود نظارتی و تشریح نقش فعالیت‌های کارشناسان حراست و ارزیابی عملکرد، بخش پایانی سخنان سرپرست کانون بود و وی درادامه محمد جواد انتظامی را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت و مقداد رحمدل را که پیش از این در همین سمت فعالیت‌داشت به عنوان کارشناس ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری گیلان معرفی‌کرد.
در پایان این نشست نیز همکاران ستادی به بیان دیدگاه‌ها وارایه‌ی نقطه‌نظرات خود به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون پرداختند.