کد خبر: 267944
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
بازدید 1306
جشن بعثت پیامبر مهربانی‌ها در کانون گیلان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان سال‌روز بعثت پیامبرگرامی اسلام(ص) را با اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوع گرامی‌داشتند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، در این ویژه‌برنامه‌ها که به منظور پرورش حس دینی، عمق‌بخشیدن به باور‌های اسلامی مخاطبان و با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار‌شد، مربیان ضمن فضا‌سازی مناسب مراکز فرهنگی هنری، به معرفی این واقعه‌ی بزرگ و تبیین نقش ارزش‌مند آن در هدایت و رستگاری انسان‌ها پرداختند.
برهمین اساس اعضای کودک و نوجوانان مراکز فرهنگی هنری به خوانش‌دل‌نوشته‌، اجرای سرود و نمایش مولودی خوانی پرداختند و ضمن شرکت درکارگاه‌های آموزش نقاشی، خوشنویسی و ادبی، دلنوشته‌های خود را به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) تقدیم‌کردند.
آشنایی افزون‌تر مخاطبان با شخصیت و سیره‌ی عملی رسول گرامی اسلام(ص) از دیگر برنامه‌های این روز بود و در همین زمینه مربیان با تشریح ویژگی‌های بارز پیامبر‌مهرو عطوفت، از نگاه ویژه ایشان به کودکان و نوجوانان سخن‌گفتند.
در ادامه‌ی این ویژه‌برنامه‌ها که در مراکز فرهنگی هنری شماره 2 بندرانزلی، اسالم، لنگرود، رستم آباد و تالش صورت‌گرفت، اعضای کودک و نوجوانان با فعالیت‌ قصه‌گویی، شعر‌خوانی و معرفی کتاب مربیان همراه‌شدند و با بسته‌های فرهنگی کانون مورد تشویق قرار‌گرفتند.