کد خبر: 267985
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
بازدید 1017
جشن «پیوند کانون و خانواده» در مرکز شفت

جشن پیوند «کانون و خانواده‌« با همراهی کودکان و اولیا درمرکز فرهنگی هنری شفت برگزار‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این ویژه‌برنامه به منظور آشنایی افزون‌تر مخاطبان با فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، پژوهشی کانون وهم‌چنین تبیین نقش این مجموعه درارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی اعضا ‌صورت‌گرفت.
بنا براین گزارش، طی این ویژه برنامه که همراهی اولیا و بیش از 40 دختر پیش دبستانی مدرسه فاطمیه‌ این شهرستان را به دنبال‌داشت، مربیان به اهمیت کتاب و مطالعه در برنامه‌های کانون اشاره‌کردند و با بیان این‌که افزایش مهارت‌های کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از فعالیت‌های دست‌ورزی نیز از برنامه‌های تاثیر‌گذار کانون محسوب‌می شود، به معرفی این ‌کارگاه‌ها برای مخاطبان پرداختند.
برهمین اساس مربیان  ضمن ارایه‌ی نمونه آثار اعضای مرکز فرهنگی هنری شفت در زمینه‌ی سفال‌گری،  کاردستی و...نقش این فعالیت‌ها را در پرورش خلاقیت کودکان ونوجوانان یادآور‌شدند و غنی‌سازی وقت‌های آزاد کودکان را نیز از دست‌آورد‌های حضور در کانون و شرکت‌در فعالیت‌های متنوع آن عنوان‌کردند.
در پایان این ویژه‌برنامه که با هنرنمایی مادران در زمینه‌ تهیه‌ی غدا‌های محلی همراه‌بود، مربیان ضمن اجرای قصه‌گویی، شعر‌خوانی و معرفی کتاب، به ارایه‌ی توضیح پیرامون چگونگی عضویت درکانون و توزیع کارت‌های عضویت در میان حاضران پرداختند .