کد خبر: 267557
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
بازدید 940
اولین جلسه شورای فرهنگی کانون لرستان برگزار شد

محمد جوادمحمدی با تاکید بر تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقامتی، تولید- اشتغال» انتخاب شده است گفت: تولید فرهنگی از وظابف مهم کانون است و باید اقتصاد مقاومتی در دستور کار کانون لرستان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان: اولین جلسه شورای فرهنگی کانون لرستان با حضور اعضا در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد
درابتدای این جلسه مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر به بیان حدیثی از ایشان پرداختندکه می فرمایند: همانا ارزشمندترین بی نیازی عقل است، بزرگترین فقر بی خردی است، ترسناک ترین تنهایی خودپسندی است وگرامی ترین ارزش خانوادگی، اخلاق نیکوست.
محمد جوادمحمدی درادامه به با تاکید بر تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقامتی، تولید- اشتغال» انتخاب شده است گفت: تولید فرهنگی از وظابف مهم کانون است و باید اقتصاد مقاومتی در دستور کار کانون لرستان قرار گیرد.
محمدی درادامه به عملکرد خوب واحد های مختلف و مراکز فرهنگی هنری در سال گذشته اشاره کرد وافزود: برنامه های امسال با توجه به شعار امسال برنامه ریزی شود و در این زمینه باید همه همکاران ، کارشناسان، و... تلاش مضاعفی را در پیش بگیرند.
دراین جلسه فرهنگی کارشناسان نکته نظرات خود را درخصوص برنامه های استان ومراکز بیان داشته ودراین زمینه به بحث و گفت وگو پرداختند.
همچنین به مناسبت میلاد امام علی (ع) مراسم جشنی در نمازخانه کانون لرستان برگزار شد و حجت الاسلام محمد فصیحی احادیثی را از نقل کرده و در خصوص برپایی نماز اول وقت مطالبی را بیان داشتند.