برگزاری جشنواره مطبوعات کودک در مازندران نشان از شایستگی استان دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آیین افتتاحیه جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات کودک در مازندران نشان از شایستگی استان دارد.

 
 
به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان،علیرضا یونسی صبح امروز در افتتاحیه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در ساری،  با اشاره به اینکه برای نخستین بار جشنواه ملی مطبوعات و خبرگزاری ها و رسانه های مجازی از تهران خارج و در استان مازندران برگزار شده است، اظهار کرد : این نشان دهنده شایستگی استان مازندران است که از بین 31 استان کشور این جشنواره برای نخستین بار در این خطه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان‌های فرهنگی برگزاری جشنواره‌های این‌چنینی را در سطح استان برگزار کنند، افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ هزینه نیست بلکه پس‌انداز محسوب می‌شود.
این مسئول ظرفیت مازندران را در فعالیت‌های فرهنگی بالا دانست و ادامه داد: مسئولان فرهنگی استان چارچوبی را برای فعالیت‌های فرهنگی تعیین کرده است که به زودی در معرض دید اندیشمندان قرار گرفته و با کمک صاحب نظران عملیاتی می‌شود.
یونسی انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌های شکل گرفته در جهان متمایز دانست و گفت: قرن بیستم سرشار از اندیشه مادیات و مارکسیستی است بن مایه انقلاب اسلامی فرهنگی بود و رنگ خدایی دارد.
وی با اشاره به اینکه از 365 شعار انقلابی که در کشور مطرح شد67 درصد آن فرهنگی بود، یادآور شد: کمتر از 10 درصد شعارهای مطرح شده در کشور اقتصادی بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: در 225 سال اخیر همه انقلابهای جهانی از مسیر اصلی خود منحرف شدند، اظهار داشت: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی پرچمداری آزادی و فضیلت‌های اخلاقی در جهان است.
وی افزود: عالمان جهان تاکید دارند انقلاب اسلامی با فطرت انسان‌ها سازگاری دارد و این امر سبب ماندگاری آن در مسیرش شد.
یونسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی صاحب بزرگ‌ترین فرهنگ حوزه علمی و دینی است، اضافه کرد: ایرانیان از ابتدای تاریخ موحد بوده این مهم در اندیشه‌های تاریخ مستند است.
وی به پیشینه تاریخی و فرهنگی مازندران اشاره کرد و گفت: از کشفیات به دست آمده مشخص است مازندران 12 هزار و 500 سال قدمت تاریخی و فرهنگی دارد.
این مسئول به رشادت‌های مردم کشور در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که طرفداران انقلاب اسلامی در عراق حکومت می‌کنند.
یونسی تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را بی‌اساس دانست و ادامه داد: در حال حاضر تهدید کنندگان انقلاب اسلامی خودشان پای میز مذاکره حاضر می‌شوند.
وی رسانه‌ها را به هم‌افزایی دعوت کرد و گفت: رسانه‌ها با نقد سازنده برای تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.