قصه تاثیر تربیتی بر کودکان ونوجوانان دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با حضوردر جشنواره مرحله ی استانی قصه گویی کانون پرورش فکری مازندران گفت: قصه تاثیر تربیتی بر کودکان ونوجوانان دارد.

 
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، علیرضا یونسی ، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در هفدهمین جشنواره قصه گویی (مرحله استانی ) که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد عالم هستی را جلوه و تجلی ذات الهی دانست و اظهار داشت : انسان هنر خداوند می باشد که خداوند برای آفرینش آن به خودش تبریک گفت .
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه قصه عقل را بارور می کند ، گفت : قصه خوب ، گوش جان آدم را نوازش می دهد .
 
یونسی فطرت کودکان را پاک و زلال دانست و بیان داشت : هر امر زیبایی که بر جانشان بنشیند همچون گوهر ، سرمایه وجودشان می شود .
وی با تاکید بر اهمیت قصه های فاخر ، ابراز داشت : هر چقدر قصه های فاخر و ارزشمند بیشتر گفته شود سبب می شود دریچه دانایی بر جان کودکان باز شود .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسالت عظیمی دارند ، گفت : ماهرترین تیراندازان شاید در هدف گیری اشتباه کنند ولی سخن اثرش را می گذارد .
یونسی افزود : هر سخن مربی تاثیر عمیقی بر دل و جان کودکان می گذارد بنابرین باید این فضا پاک باشد .
 
وی ادامه داد : هرچه گوینده پاک تر باشد حقیقت سخن وی  ، برجان و دل کودکان بیشتر می نشیند .
 
 معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران کودکان را امانت خداوند دانست وتاکید کرد : هرچه سخن مربیان زلال تر باشد همچون آب ، عطش تشنگان را برطرف می کند .
 یونسی با تاکید بر اینکه در معرفت دینی هیچ امری تباه نمی شود ، گفت : سخنی که از معرفت ، عقل و اراده تجلی پیدا کند ، به گوش جان کودکان می نشیند .
 
وی با تاثیر برنامه های و فعالیت های کانون پرورش فکری افزود : هر چه کلام بلیغ تر ،نورانی تر باشد جان کودکان ، نورانیت بیشتری پیدا می کند .