توجه به کودک سرمایه گذاری برای آینده است

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در بازید از نمایشگاه هفته ملی کودک گفت: توجه به کودک سرمایه گذاری برای آینده است.<BR>

 
 
به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد محمد پور به همراه فرزند خود در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته ملی کودک  که در این اداره کل برگزار شده بود با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه و اهمیت این اقدام برای کودکان و خانواده ها افزود: توجه به کودک سرمایه گذاری برای آینده است و فردایی روشن را برای کشور رقم خواهد زد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور به صورت کوتاه مدت قابل حل نیست و لازم است بجای صرف انرژی مضاعف در بخش های دیر بازده به سرمایه گذاری وفرهنگ سازی برای کوکان توجه نمود.
وی با تاکید بر امر آموزش و اهمیت آموزش صحیح اظهار داشت: باید به کودکان آموخت که چگونه مسایل خود را حل نمایند.
این مسئول  خلاقیت، اتکا به خود، آداب نزاکت، تفکر صحیح و نگاه منطقی به پیرامون را از مهمترین مسایل مورد توجه آموزشی برای  کودکان ونوجوانان عنوان کرد و بیان داشت: آموزش موثر،  مهمترین رویکرد تضمین کننده رشد و تکامل در کودکان به حساب می آید.
محمد پور با بیان اینکه فضای موجود در کانون فرصت مهمی برای ایجاد رشد و شکوفایی کودکان ونوجوانان را فراهم می آورد تاکید کرد: برنامه هایی مانند این نمایشگاه می تواند فرصت های روشنی را برای بچه های ایجاد نماید.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اعلام آمادگی سازمان خود در همکاری و تعامل با اداره کل کانون پرورش فکری مازندران خاطر نشان ساخت: سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران آمادگی هر نوع همکاری برای آموزش و آشنایی کودکان ونوجوانان با مشاغل، اقتصاد، تولید، بازدید از کارخانجات و اماکن تولیدی را دارد و کلیه مراکز فرهنگی و هنری این کانون می توانند از خدمات این سازمان استفاده نمایند.