کد خبر: 235587
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
برترین های کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شدند

کارشناس هنری و سه نفر از مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به عنوان کارشناس و مربی نمونه کانون پرورش فکری کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، 143 مربی، مربی مسوول، کارشناس و کارشناس مسوول کانون پرورش فکری سراسر کشور، روز 30 مهر 1393 در آیینی که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد، به عنوان کارکنان نمونه ستادی و استانی کانون سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.
این منتخبان از میان 1200 نفر از کارکنان کانون - که در سامانه‌ی ارزیابی مربیان و کارشناسان کانون ثبت‌نام کرده بودند - انتخاب و به آنان از سوی مدیرعامل کانون لوح تقدیر و هدیه‌ی نقدی اهدا شد.
در این میان کارشناس هنری اداره کل کانون مازندران ، مربی مسئول مرکز چالوس، مربی ادبی مرکز بابل و مربی فرهنگی مرکز تنکابن به عنوان برترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر اساس انتخاب کمیته ارزیابی  کارشناسان و مربیان ، اسماعیل ذبیحی کارشناس هنری این اداره کل،  "مائده یحیی پور مربی ادبی مراکز بابل ،   مریم یدالله پور مربی مسئول فرهنگی مرکز چالوس   و تابان فرزانه پور مربی فرهنگی مرکز تنکابن "را به عنوان برترین های کانون مازندران انتخاب نمودند.
گفتنی است : هرساله به منظور ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از میان آنها تعدادی به عنوان مربی مسئولان و مربیان موفق در سطح کشور و استان ها انتخاب می‌شوند که امسال نیز این بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال 92 و شش ماهه اول سال 93 این انتخاب صورت پذیرفت.
قابل ذکر است: شناسایی نیروهای‌ فعال و دلسوز کانون و قدردانی از زحمات آنان در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای تلاش بهتر بهبود وضعیت آموزشی موثر مهمترین دلیل انتخاب مربیان برتر کانون پرورش فکری است.
بر این اساس مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز این موفقیت را حاصل تلاش صادقانه،اخلاص و پشتکار این مربیان عنوان کرد و این موفقیت را به انان تبریک گفت.
عزیززاده گرجی افزود: از نگاه ما، همه مربیان  نمونه و موفق هستند، چرا که در امر تربیت و شکوفایی استعداد های کودکان ونوجوانانی تلاش می کنند که آینده سازان فردای ایران اسلامی اندو کارنامه موفق کانون مازندران در این خصوص شاهد این مدعاست.
گرجی تصریح کرد:  ایجاد زمینه رشد معنوی و اخلاقی در مربیان و بهبود روش‌های انجام کار و بالا بردن میزان کارایی آنان به منظور عملکرد موفق کانون در زمینه‌های آموزشی مختلف می تواند ملاک واقعی یک مربی موفق باشد که امید است که مربیان و همکاران ما در این خصوص فعال تر از گذشته تلاش نمایند.