تقدیر از سی سال دوستی با کودکان

همزمان با هفته کتاب مراسم تقدیر از سی سال کار و تلاش تابان فرزانه پور، یکی از مربیان پر تلاش کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شد.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،  به پاس سی بهار خدمت صادقانه در عرصه فرهنگ و هنر به خصوص خدمت به کودکان و نوجوانان شهرستان تنکابن، با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری ، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، مدیر آموزش و پرورش ، رئیس شورای شهرستان تنکابن ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان تنکابن  و مربیان غرب مازندران  مراسم بازنشستگی تابان فرزانه پور مربی فرهنگی مرکز تنکابن برگزار شد.
گفتنی است: در این روز علاوه بر مراسم بازنشستگی ، اهدای جایزه به برترین های کتابخوان  کانون پرورش فکری تنکابن  نیز برگزار شد.
همچنین گروه نمایش عروسکی دختران بهار نارنج با اجرای نمایش عروسکی  «هی با من دوست می شوی» با مربی خوبشان خداحافظی کردند.
لازم به ذکر است: در این مراسم از سوی مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و شورای اسلامی شهرستان تنکابن لوح تقدیر و هدیه نیز  به تابان فرزانه پور اهدا شد .
گفتنی است در این برنامه با حکم شورای شهر تنکابن، این مربی پر تلاش کانون به عنوان مشاور شورای اسلامی این  شهرستان تعیین شد.
در قسمتی از متن تقدیر مدیر عامل از این مربی فرهنگی آمده است:
از نقطه آغازین تا جایگاه رفیع کنونی کانون پیشگامی در عرصه فرهنگ ، هنر و اندیشه و تحقق اهداف آن مدیون تلاش صادقانه انسانهای بزرگواری است که با گذشت و فداکاری بهترین دوران عمر خود را در خدمت اعتلای امور فرهنگیاین مرز و بوم صرف نموده اند . خدمات خالصانه جنابعالی به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ کانونی در این پیشرفت تاثیر قابل ملاحظه ای داشته است . با عرض تبریک و آرزوی سلامت و بهروزی ازدرگاه خداوند بزرگ توفیق روز افزون آن همکار محترم را در عرصه های گوناگون زندگی مسئلت دارم .
همچنین مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز به پاس سی بهار خدمت صادقانه تابان فرزانه پور طی لوح تقدیری آورده است: امروز که به عنایت حضرت حق به جمع پرافتخارپیشکسوتان اهالی معرفت مدار کانون استان مازندران پیوسته اید وشهدشیرین خاطرات تلاش های ارزشمندتان برجان دوستدارانتان به یادگار مانده است از خداوندمتعال سربلندی وعمری با برکت را برای شما مسألت داریم . باشد که حضرت رحمان همه ی لحظات زندگی گرانقدرتان را که به عشق کودکان و نوجوانان این مرز و بوم رونق یافته است به مثابه صالحات باقیات چون چراغی فراروی زندگی آینده وفردای شما گرداند.