هم اندیشی برای فضا سازی مراکز فرهنگی و هنری

با حضور کارشناسان، مسئولین و مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران، هم اندیشی<BR> فضا سازی ویژه مراکز فرهنگی و هنری برگزار شد.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، با توجه به نقش مراکز فرهنگی و هنری کانون در رشد استعداد های کودک ونوجوان و توسعه خلاقیت های آنان، اهمیت فضا سازی محیطی جایگاه ویژه ای را در ایجاد نشاط و آرامش ذهنی برای کودکان ونوجوانان ایفا می نماید. بر همین اساس نشستی بر همین اساس با حضور کارشناس مسئول، کارشناسان، مسئولین و مربیان فرهنگی و هنری مراکز این کانون پیرامون بازشناسی فضا سازی مراکز و توسعه آن در این اداره کل برگزار شد.
گفتنی است: چندی پیش نیز در بازید کارشناسان ستادی کانون پرورش فکری نیز به فضا سازی در مراکز فرهنگی و هنری تاکید شد و بنا به مصوبه جلسه شورای فرهنگی استان مقرر شد تا با تشکیل کمیته ای، پیرامون مسایل مورد نظر راه کار عملی و اجرایی جهت توسعه فضا سازی مراکز فرهنگی و هنری اتخاذ شود.
لازم به ذکر است در این نشست، پیرامون؛ فضا سازی کنونی در مراکز، بررسی معایب و محاسن شیوه های فضا سازی کنونی، تعریف فضا سازی، چیستی و چرایی آن و نیز تاثیر فضا سازی در مراکز و همچنین ویزگی های فضا سازی نقد و بررسی صورت پذیرفت.
بر این اساس مقرر شد؛ واحد کارشناسی کانون پرورش فکری مازندران با جمع بندی نظرات، در مورد احصا و بازشناسی برخی از اصول ها و قواعد فضا سازی قبلی کانون و نیز شناخت شیوه ها و روش های نوین فضا سازی اقدام نماید، تادر خصوص اجرای آن در مراکز اقدام صورت گیرد.