کیفی سازی فعالیت ها به پایدار سازی اعضا منجر می شود

<BR> مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در جلسه شورای فرهنگی این کانون گفت: کیفی سازی فعالیت ها در کانون منجر به پایدار سازی اعضا خواهد شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در این جلسه با تاکیدبرکیفی سازی فعالیت ها درمراکز افزود:توجه به کیفی سازی برنامه ها و فعالیت ها در مراکز فرهنگی و هنری می تواندبه پایدارسازی اعضا منجرشود.
وی در ادامه این بحث به بازید های کارشناسان از مراکز اشاره کرد وبا تقدیر از همکاران خود در نگاه جدی به فرایند بازید از مراکز تصریح کرد: در بازدهای کارشناسان به این دو اصل کیفی سازی فعالیت ها و پایدار سازی اعضا  توجه ویژه شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران باتوجه به تاکیدات وزیرآموزش وپرورش مبنی برتعامل کانون ومدرسه،اظهار داشت:این تعامل فرصت موثری برای نیل به اهداف سازمانی هر دو دستگاه را فراهم می سازد و کانون می تواند با ارایه خدمات فرهنگی به دانش آموزان زمینه های لازم برای عضویت آنان را فراهم آورد.
گرجی با تاکید بر کیفی سازی برنامه های مراکز خواستار آن شد ز حضور دانش آموزانمدارسدر کانون منجر به عضویت آنان شود.
این مسئول در قسمتی دیگر از سخنان خود یادآور شد: هدف کانون،کشف استعدادهای اعضااست وحضوردانش آموزان درکانون می توانددرکشف استعدهاورشدتحصیلی آنان نیزموثرباشد.
وی ادامه داد: دانش،مهارت وهنرمربیان مراکزمی توانددانش آموزان رابه عضوفعال کانون تبدیل کندومسئولین ومربیان مراکزدراین خصوص چاره اندیشی کنند.
عزیززاده در قسمتی دیگر از صحبت های خود به افتتاح مرکزفرهنگی و هنری شماره 2 چالوس اشاره کرد و ازآغاز بکار این مرکزتا پایان امسال خبر داد.
وی همچنین اظهار داشت:تجهیزامکانات پویانمایی برای مراکزعلاقمند، حمایت مالی ازمراکز دراجرای طرح ها و برنامه های کمیته کودک ونوجوان دهه فجر، اجرای برنامه شش بهمن آمل واجرای فعالیت فرهنگی درمراکزباموضوع"من محمدرادوست دارم" از عمده برنامه های ماه جاری خواهد بود.
از دیگر مواردی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ نیاز سنجی وبرنامه ریزی فعالیت ها در مراکز فرهنگی و هنری بوده است.
گرجی در این خصوص بیان داشت: هدف کلیه برنامه ریزیی ها و تصمیم گیری ها برای تقویت مراکز فرهنگی و هنری این که در نهایت می بایست به تولید خدمات کیفی و کمی برای عضای کانون منجر شود که در این مورد باید برنامه های مراکز بر اساس طرح نیاز سنجی احصا شده و طی فرایند کارشناسی به مراکز ابلاغ شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه وصیت نامه شهید نوجوان "رضا پناهی " 12 سالهو عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران قرائت شد. همچنین کتاب «لطفا فقط هیس» نوشته ناصر کشاورز که از تولیدات کانون است برای حاضرین معرفی شد .
در این جلسه با قرائت مصوبات جلسه گذشته و طرح موارد ضروری از سوی کارشناسان، بحث و تبادل نظر شد.