تشکیل کمیته برنامه ریزی سال 94

<BR> در راستای تدوین برنامه یکساله مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران، کمیته برنامه ریزی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی سال 94 در اداره کل این کانون تشکیل شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، به منظور هماهنگی در عملکرد مراکز فرهنگی و هنری این کانون و یکسان نمودن فعالیت های صورت گرفته در این مراکز، کمیته برنامه ریزی تربیتی یکساله مراکز فرهنگی و هنری در سال 94 تشکیل شد.
بر این اساس، طی مصوبه شورای فرهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی این اداره کل، جلسات متعدد کارشناسی و دوره های مختلف برنامه ریزی ویژه مربیان مسوول مراکز فرهنگی و هری  صورت پذیرفت تا فرایند برنامه ریزی سال 94 به صورت کیفی تری به نسبت سال قبل انجام شود.
این در حالی است که مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در جلسه برنامه ریزی که با حضور کارشناس مسوول، کارشناس فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش صورت گرفت، با تاکید بر  بالا بردن بهره وری در مراکز و پرهیز از برنامه های سطحی و ارتقای سطح پرورشی و فکری در اعضا افزود: افزایش آگاهی اعضا به مولفه های بومی و اسلامی- توانمند سازی نیروهای انسانی و توسعه برنامه ها و فعالیت های کتابخوانی از عمده اهداف این برنامه ریزی می باشد که می بایست مد نظر قرار گیرد.
بر این اساس با توجه به اینکه ارسال اهداف و انتظارات به مراکز فرهنگی و هنری قبل از تدوین برنامه های مراکز یکی از الزامات برنامه ریزی محسوب می شود مقرر شد ؛ دفتر چه های برنامه ریزی به مراکز ارجاع و پس ازتکمیل تا پایان تعطیلات نوروزی بمنظور بررسی به اداره کل ارسال شود.
گفتنی است: پس از دریافت دفتر چه های برنامه ریزی مراکز و تجمیع آن در قالب برنامه ریزی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران به دفتر مرکزی کانون ارسال خواهد شد.
این گزارش می افزاید: بمنظور تدوین برنامه ریزی سال 94 کانون پرورش فکری مازندران، از سوی واحد کارشناسی استان، قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود:ظرفیت های متعدد نیاز سنجی شده تا پس از تعیین اهداف و خطی مشی ها مرحله اجرایی آن صورت پذیرد.