مربیان کانون پرورش فکری پیشگامان تربیتی اند

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: مربیان کانون پرورش فکری پیشگامان حوزه تربیتی اند.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل این کانون، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران و کارشناسان کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد بر همکاری های مشترک آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری تاکید شد.
صادق صادق پور با تاکید بر نقش موثر مربیان کانون در تربیت کودکان ونوجوانان افزود: "مربیان کانون پیشگامان حوزه تربیت هستند و من به دفعات این موضوع را مشاهده کردم."
وی همچنین برقراری ارتباط موثر را  عنصری مهم در یادگیری دانست  و خاطر نشان ساخت: مربی و معلمی که بتواند با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کند، موفق است.
مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت مذاکره به عنوان فرایند موفقیت در طرح ها و برنامه ها اشاره کرد وضمن اجرای طرحی عملی اظهار داشت: شرط موفقیت در کار، گفتگو و همفکری قبل از انجام است.
صادق پور یادآور شد: در نظر داریم تا در جلسه ای با حضور مدیر عامل کانون و سایر مدیران و مسوولان کانون، همکاری های کانون و آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز با بیان ارتباط بسیار خوب و نزدیک این کانون و اداره کل آموزش و پرورش استان بویژه، معاونت آموزش ابتدایی تصریح کرد: ویژگی کانون، پرداختن غیر مستقیم به فعالیت های تربیتی است که کودک با اراده خود، نوع فعالیت را انتخاب می کند.
قاسم عزیززاده گرجی افزود: تمام سعی ما بر این است که خلاقیت را در کودکان ونوجوانان شکوفا کنیم که این فرایند می تواند در توسعه و رشد فکری و ذهنی کودک موثر باشد.
وی با تاکید بر استفاده از راه ها و شیوه های موثر در جهت برنامه ریزی برای کودکان ونوجوانان، همکاری کانون و آموزش و پرورش را در نیل به این هدف، مهم عنوان کرد.