نشست تربیتی کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد

اولین نشست تربیتی کودک و نوجوان با هدف برنامه ریزی فرایند محور کارگاه های آشنایی با ویژگی های کودکان و نوجوانان و مشاوره همراه با بررسی کتابهای این حوزه با حضور دکتر معصومه عبدالعیان و خانواده های اعضای فعال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر برگزار شد. <BR>

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، به نقل از مرکز رامسر، معصومه عبدالعیان ضمن برشمردن ویژگی های کودکان ونوجوانان امروز گفت:« در برخورد با کودکان می بایست آنچه فکر می کنیم، بر زبان می آوریم و عمل می کنیم ، در یک راستا باشد و  همچنین متناسب با رفتار بچه ها باید عکس العمل نشان داد.
این کارشناس حوزه کودک افزود: کودک انسان ضعیف ترین بچه در میان کودکان موجودات دنیاست و از طریق تربیت و نگهداری می تواند قویتر ین موجود دنیا شود. مشارکت در فعالیت های پرورشی و همراهی با کودکان و نوجوانان می تواند ضعیف ترین موجودات را به قوی ترین مخلوفات خداوند تبدیل کند.
وی  در این نشست ضمن پاسخ به  پرسش ها و نقطه نظرات حاضرین؛ به بیان راه حل ها و اقدامات موثر در تربیت و برخورد با کودک شد.
مسوول مرکز فرهنگی و هنری رامسر نیز با تقدیر از حمایت و مشارکت والدین در برنامه های کانون افزود: با مشورت و رای گیری از اعضای حاضر در جلسه، برنامه ها به شکل هفتگی در این مرکز  اجرا خواهد شد.