توسعه ی فرهنگ کتاب خوانی در کیاسر

مسوول کانون پرورش فکری کیاسر گفت:کانون پرورش فکری این شهر در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی همکاری های خود را با دستگاه های فرهنگی شهر کیاسر گسترش می دهد.

 
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، به نقل از مرکز کیاسر درجلسه ای که با حضور امام جمعه ی بخش چهاردانگه، رییس سازمان تبلیغات، بخشدار منطقه چهاردانگه شورای شهر کیاسر و مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مسئول کتابخانه ی عمومی کیاسر برگزار شد؛ توسعه کتاب خوانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش  حجت السلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه با بیان  احادیثی از ائمه معصومین در مورد کتاب و کتابخوانی، نقش مطالعه را در رشد و شکوفایی فکری و روحی نسل جوان موثر عنوان کرد و خواستار اهتمام اعضای این جلسه در خصوص توسعه ی فرهنگ مطالعه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان منطقه چهار دانگه شد.
در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه و نظرات و برنامه های خود پرداختند و بر این اساس مصوب شد تا در راستای توسعه ی فرهنگ مطالعه در بخش چهار دانگه ساری؛ کانو ن پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان تبلیغات و کتابخانه عمومی با همکاری همدیگر مسابقه ی کتابخوانی را در سطح شهر به منظور ایجاد انگیزه و طرح توسعه کتابخوانی برگزار نمایند.
همچنین معرفی هرهفته یک الی دو کتاب در نماز جمعه،  تقدیر از کتابخوانان برتر هر فصل با اهدای کارت هدیه خرید کتاب با حمایت شهرداری کیاسر، اختصاص  کمک هزینه تامین کتاب از سوی شهرداری کیاسر برای تجهیز کتاب در کتابخانه عمومی از دیگر مصوبات این جلسه جهت توسعه ی فرهنگ مطالعه در شهر کیاسر و بخش چهاردانگه شهرستان ساری بود.