زنگ اوقات فراغت در کیاسر به صدا درآمد

<BR> مسوول کانون پرورش فکری کیاسر از برگزاری جشن آغاز طرح اوقات فراغت تابستان در شهر کیاسر خبر داد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، فخری غفاری با اعلام این خبر افزود: با حضور امام جمعه بخش چهاردانگه، رییس آموزش و پرورش کیاسر، مسوولان شهری وکودکان ونوجوانان و خانواد هایشان، زنگ اوقات فراغت طرح تابستانه کانون پرورش فکری کیاسر نواخته شد.
 فخری غفاری با مهم خواندن حق انتخاب کودکان ونوجوانان از کلاس های اوقات فراغت افزود: کودکان و نوجوانان باید آزادانه به انجام فعالیتهای مورد علاقه ی خود بپردازند.   
وی با بیان اینکه تنظیم زمان و فراهم کردن زمینه های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان به عهده ی بزرگسالان است اظهار داشت: خانواده ها متناسب با شرایط سنی، نیازها و توانمندی فرندان خود، در جهت هدایت و راهنمایی بچه ها در این خصوص اقدام نمایند.
مسوول کانون پرورش فکری کیاسر با اشاره به نقش کانون پرورش فکری در غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و هدایت آنان در مسیر توانایی هایشان تصریح کرد: در راستای طرح اوقات فراغت؛کانون کیاسر همزمان با فصل تابستان مراسم  افتتاح کلاس های اوقات فراغت را دردبیرستان پسرانه ی امام حسین (ع) کیاسر بر گزار نمود.
وی ادامه داد: در این مراسم با دعوت از کلیه مسوولین بخش چهاردانگه و دانش آموزان  و خانواده هایشان برنامه های کانون پرورش فکری کیاسر تشریح شد.
 مسوول کانون پرورش فکری کیاسر یادآور شد: در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه منطقه چهاردانگه همراه بود؛ رییس آموزش و پرورش این شهر نیز با مهم خواندن کلاس های طرح اوقات فراغت و تقدیر از کانون پرورش فکری در اجرای این طرح، خواستار حضور دانش آموزان در کلاس های تابستانه شد.
لازم به ذکر است: در این مراسم با اجرای مسابقه فرهنگی به 10نفر از کودکان و نوجوانان برگزیده جوایزی اهدا شد.
مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این شهر از دیگر برنامه های این جشن بود.
کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانه در کیاسر با همکاری؛ کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات برگزار می شود.