هم اندیشی اعضای بسیج کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، هم اندیشی اعضای بسیج اداره کل کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، این نشست با هدف ارایه برنامه ها و طرح های اعضای بسیج در برنامه های پیش رو بویژه بمناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت.
مدیرکل کانون مازندران در این نشست با گرامی داشت هفته بسیج و تاکید بر حفظ و تدوام فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: بسیج ظرفیت بزرگ اجتماعی در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 قاسم عزیززاده گرجی ضمن تشریح اهمیت بسیج در فعالیت های اداری اظهار داشت: شناخت و فهم از جایگاه بسیج ، نوع نگاه یک بسیجی و کار بسیج یک ضرورت برای توسعه و کیفی بخشی فعالیت های این نهاد مقدس اجتماعی است.
وی با اشاره به کیفی سازی فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل، از بکار گیری ظرفیت های همگان، مشارکت جمعی، استفاده از روش های غیر تکراری وبرنامه های متوع و جذاب و البته پر محتوا به عنوان دیگر زمینه های رشد و توسعه بسیج یاد کرد.
وی به برگزاری نشست های حلقه صالحین نیز اشاره داشت و افزود: اجرای این برنامه متناسب با نیاز مخاطبین و بر اساس اولویت های پیش رو انتخاب شود که می توان از نظر جمع نیز استفاده کرد.
گرجی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به آشنایی بیشتر اعضای بسیج با مفاهیم قرآنی و سیره اهل بیت (ع) از برگزاری برنامه هایی از این دست، به عنوان مهمترین کار در حوزه معرفتی بسیج یاد کرد.
مدیر کل کانون مازندران تصریح کرد: هرچه درک ما از آیات و مفاهیم دینی و الهی بیشتر باشد به همان میزان بازدارندگی از گناه و اشتباه در ما بیشتر است و این می تواند الگویی عملی برای بسیج باشد.
لازم به ذکر است در این مراسم احکام مسوولیتی جدید هر یک از اعضا از سوی مدیر کل کانون به آنان ارایه شد.