تربیت نسل شاد با رویکرد اسلامی و ایرانی

نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در بازید از کانون پرورش فکری این شهرستان بر تربیت نسل شاد با رویکرد اسلامی و ایرانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از مرکز رامسر، دکتر شریعت نژاد نماینده رامسر،تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، حسین سروری فرماندار رامسر و اعضای شورای بخش این شهرستان با حضور در کانون پرورش فکری این شهرستان از فعالیت های کانون  دیدن کردند.
شمس الله شریعت نژاد ضمن بازدید از این کانون و بررسی امکانات و برنامه های آن؛ بر کیفیت بخشی و تعمیق فعالیت اسلامی-ایرانی و تربیت نسلی شاد  تاکید کرد.
نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیتهای کانون رامسر و رضایت والدین از این برنامه ها، خواستار توجه بیش از پیش مسوولین شهری نسبت به توسعه، تعمیر و توجه به کانون پرورش فکری رامسر شد.
وی کانون پرورش فکری را دستگاهی موثر در حوزه کودک ونوجوان دانست که تاثیر قابل ملاحضه در تربیت نسل آینده ساز خواهد داشت و بر نقش مربیان کانون در این خصوص نیز تاکید کرد.
فرماندار شهرستان رامسر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات ارزنده این کانون به کودکان ونوجوانان رامسر، بر نقش موثر کانون پرورش فکری در توسعه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان تاکید کرد.
حسین سروری بر این اساس، خواستار پیگیری بودجه های ویژه در استان و همچنین ارائه طرحی برای گسترش خدمات و  فعالیتهای شهری از طریق تعامل بین دستگاهی شد.
همچنین مسوول شورای بخش رامسر نیز در این بازید با اشاره به اهمیت کار کانون در پرورش فکری و فرهنگی کودک ونوجوان، خواستار حضور فعال کانون در محلات و پوشش اعضا در مناطق دور از کانون شد.
فاطمه نعمتی سازخانلو مسئول مرکز رامسر نیزدر این برنامه با تشکر از اهتمام نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  و فرماندار این شهرستان، گزارشی از روند فعالیتهای چند ساله اخیر مرکز ارائه نمود.
وی  همچنین درباره تعامل دستگاه های اجرایی شهری ، برای استفاده بیشتر از پتانسیل سازمانی و ایجاد انگیزه برای حضور والدین و اعضا در کانون  راهکارهایی ارائه نمود و خواست تا در این خصوص اقدام صورت پذیرد.
وی اضافه داشت: اجرای طرحهای نو و خلاق نیازمند توسعه امکانات و برخی تجهیرات دارد که در عین حال می تواند باعث توسعه کیفی فعالیت های کانون برای کودکان ونوجوانان و خانواده شود.
این مسوول در عین حال گزارشی از روند اجرای نمایش عروسکی،فعالیت علمی و نجوم، و همچنین پژوهش اعضا با نگاهی به مستندات ارائه نمود.