تشکیل ستاد برای نمایش تریلی سیار در مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از تشکیل ستاد برای نمایش تریلی سیار در مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، هر ساله گروه نمایشی تریلی سیار از سوی کانون پرروش فکری کشور برای کودکان ونوجوانان ایران به اجرای نمایش می پردازد.
گروه نمایشی کانون در طول سال با تریلی ای که کانتینر آن ویژه اجرای نمایش طراحی شده است به سراسر کشور سفر کرده و برای کودکان ونوجوانان نمایش اجرا می کنند.
امسال نیز با حضور این گروه از چهارم تا دهم مهرماه در 17 نقطه از شهرستانهای: گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار، محموآباد،نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر این نمایش برگزار خواهد شد.
قاسم عزیززاده گرجی در همین رابطه از تشکیل ستاد برای برگزاری هرچه بهتر نمایش تریلی سیار در این استان خبر داد تا کودکان ونوجوانان بیشتری بتواند از برنامه های فرهنگی، نمایشی و جذاب بهره ببرند.
مدیر کل کانون مازندران اظهار داشت: بر این اساس با همراهی و دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ستادی متشکل از دستگاه هایی همچون؛ بهزیستی، آموزش و پرورش، شهرداری و نیروی انتظامی با مسوولیت فرمانداری های شهرستان و دبیری کانون پرورش فکری شهرستان ها ی مورد نظر، صورت پذیرفت تا با هماهنگی و انسجام لازم، فضایی مناسب و جذاب برای بچه ها و خانواد های آنان فراهم آید.
وی در عین حال از همکاران خود در شهرستان ها خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی دقیق نسبت به تعیین مکان استقرار این گروه نمایشی، استفاده موثر از ظرفیت های ستاد برای تبلیغات و حضور حداکثری و ایجاد شور و نشاط برای کودکان ونوجوانان اقدام نمایند.   
قابل ذکر است: با توجه به مقارن بودن ایام محرم با این برنامه، نمایش های اجرایی نیز با موضوع دینی برگزار خواهد شد.