کد خبر: 258187
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
همایش دختران آسمانی در کانون فریدونکنار برگزار شد

در سالروز ولادت حضرت معصومه(س)همایش دختران آسمانی در کانون فریدونکنار برگزار شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از کانون فریدونکنار،همایش دختران آسمانی برای چهارمین بار طی سالهای گذشته در سالروز خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فریدونکنار برگزار شد .
در این همایش که به منظور گرامیداشت میلاد با سعادت و مقام شامخ حضرت فاطمه معصومه و تکریم از مقام دختران آسمانی صورت پذیرفت و فعالیت های فرهنگی مختلفی برای میهمانان که همگی از اعضای مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری و مادران آنان بودند به اجرا در آمد .
از ویژگی های این محفل پر شور و جذاب معنوی و فرهنگی به بومی بودن 100% محتوای برنامه ها بوده که توسط اعضای فعال و برتر این مرکز فرهنگی در مقابل حاضران به اجرا در آمد .
برنامه های مختلفی از قبیل  تلاوت قرآن کریم ،صلوات خاصه امام رضا،  شعر خوانی و دکلمه ، معرفی کتاب ، یادداشت ادبی ، قصه گویی ، نمایش نامه خوانی ، اجرای گروه سرود ، مولودی خوانی و لطیفه گویی و چیستان و پانتومیم و سخنرانی آقای حسینی پیرامون برنامه های فرهنگی مرکز و بستر شکوفایی استعداد های فرهنگی کودکان و نوجوانان اجرا شد .
 
در پایان این برنامه به یادماندنی که در گرمای مرداد از خنکای محبت مادران و دختران فریدونکناری دلچسب شده بود پوستر ویژه روز دختر توسط دو تن از مادران اعضای حاضر در همایش رونمایی شد و ارزش معنوی این اثر هنری به همه دختران آسمانی این سرزمین پر گهر تقدیم شد .
 درهمایش دختران آسمانی از پوستر این ویژه همایش که با عنوان دختران آسمانی طراحی و اجرا شده بود رونمایی شد .
این پوستر توسط دو تن از مادران حاضر در این برنامه به نمایندگی از همه مادران ایران اسلامی رونمایی شد و به ارزش معنوی این اثر هنری به همه دختران آسمانی این مرز پر گهر خصوصا دختران آسمانی خطه مبارک فریدونکنار تقدیم شد .