38عنوان برنامه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و رییس کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران گفت: 38 عنوان برنامه با موضوع دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان و 85 عنوان از سوی کمیته کودک ونوجوان دهه فجر در مازندران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، امسال نیز در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این  اداره کل در قالب کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان مازندران و با مشارکت دستگاههای مرتبط با حوزه کودک ونوجوان به برنامه ریزی برای گرامی داشت این دهه اقدام نموده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و رییس کمیته کودک ونوجوان دهه فجر استان در این خصوص گفت: به منظور گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی  و اهمیت حراست و انتقال ارزشهای آن بویژه در میان گروه سنی کودک و نوجوان دبیرخانه این کمیته در این کانون تشکیل شد که کانون پرورش فکری مازندران نیز به عنوان یکی از دستگاه های این کمیته برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به کودکان ونوجوانان استان برنامه ریزی نموده است.
گرجی افزود: برنامه های حوزه کودک ونوجوان در گرامیداشت دهه فجر در دو حوزه کمیته کودک ونوجوان با 85 عنوان برنامه و در مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران با 38 عنوان برنامه ویژه کودک ونوجوان در مازندران اجرا می شود.
رییس کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر مازندران اظهار داشت: رگزاری جشن انقلاب از سوی کمیته کودک ونوجوان با مسوولیت کانون های پرورش فکری و عضویت دستگاه های مرتبط با حوزه کودک ونوجوان در تمامی شهرستان ها وبرپایی ایستگاه کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن از محوری ترین برنامه های  کمیته کودک ونوجوان امسال می باشد.
وی افزود: در کنار فضاسازی و آذین بندی مراکز در طول ایام الله دهه فجرسایر برنامه های این دهه در قالب های: فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کودک ونوجوان اجرا می شود.
گرجی با برشمردن برخی از این عناوین بیان داشت: برگزاری مسابقه ادبی با عنوان ( و آن ستاره دنباله دار می آید)-جشنواره های مسابقات بازی های بومی و محلی-اجرای نمایش عروسکی - پرواز بادبادکها - پرده خوانی با موضوع صلح در مزار شهدای گمنام-برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت دهه فجر-جشنواره کتیبه های سفالی-مسابقه دست نوشته های انقلابی و شعار نویسی-افتتاح کتابخانه کلاس من در مدارس-برگزاری شب شعر نوجوان-برنامه "تریبون آزاد  " باموضوع بحث آسیبهای اجتماعی نوپدیدباحضورمدارس- ایستگاه"نقاشی بکش جایزه بگیر " در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با همکاری هلال احمر وجشنواره غذا (جهت جمع آوری هزینه برای کودکان بی سرپرست، برخی از عناوین برنامه های کانون پرورش فکری می باشد.
وی همچنین از: رونمایی 38 عنوان کتاب جدید کانونی- برگزاری مسابقات بومی و محلی مازنی- کارناوال و جنگ شادی -جشن فرفره ها-برپایی نمایشگاه و فروش کتاب با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی-برگزاری جشن نماز-ساخت عروسکهای استکبار برای به آتش کشیدن در روز راهپیمایی-نشست کتابخوان شهرستان وجشنواره کلاه های بر باد رفته پهلوی به عنوان دیگر برنامه های منتخب مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران در دهه فجر یاد کرد.