کد خبر: 265719
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
تقدیری های مازندران در دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون

سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری مازندران در دو سالانه هنر های تجسمی کانون ،شایسته تقدیر شدند.<BR>

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون در چهار بخش «نقاشی»، « خوشنویسی»، «سفال‌گری » و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره راه پیداد کرد.
بر اساس این گزارش، بیشتر آثار یعنی 1163 اثر رسیده به بخش «نقاشی» اختصاص دارد که از میان نقاشی‌های گروه سنی 4 تا 16 سال 20 اثر به عنوان برتر و 53 اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.
در بخش تقدیری های خوشنویسی  7 تا 9 سال؛ "حنانه بیگلریان" از مرکز نوشهرزیر نظر"سهیلا بابابی" مربی هنری- شایسته تقدیر در بخش سفالگری 7تا 9 سال " سارینا مهدیزاده" از مرکز نوشهر زیر نظر "سهیلا بابابی" مربی هنری- در بخش شایسته های بخش سفالگری 13 تا 16 سال، "مهیسا قنبری" از مرکز بهشهر زیر نظر" لیلا غلامی" مربی هنری بوده اند.  
گروه داوری بخش «خوشنویسی» نیز از میان 283 اثر رسیده‌ی گروه سنی 7 تا 16 سال، 15 اثر را به عنوان برگزیده و 30 اثر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند
برهمین اساس، رشته‌ی «سفال‌گری» با 150 اثر ارسالی مربوط به رده‌ی سنی 7 تا 16 سال به دبیرخانه 15 اثر برگزیده و 27 اثر هم شایسته‌ی تقدیر شد.
در عین حال در بخش «عکاسی» نیز از میان 100 اثر ارسالی گروه سنی 7 تا 16 سال 15 اثر برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
گفتنی است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من» برگزار شده بود.
اسامی برگزیدگان این دوسالانه نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.irمنتشر شده است.
 
 
اداره کل کانون پرورش فکری مازندران این موفقیت را به اعضای کانون و مربیان خود تبریک می گوید.