کد خبر: 267362
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کانون پرورش فکری مازندران یکسال کاری خود را جشن گرفت

کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران یکسال کاری خود را جشن گرفتند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، همزمان با پایان سال 95، جشنی با حضور کارکنان این اداره کل و خانواده هایشان برگزار شد.
این هفتمین برنامه ای است که با عنوان "کانون همدلی"  در  در این کانون  برگزار می شود و در آن با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و رفاهی از خدمات یکساله کارکنان اداره کل تقدیر می شود.
هدف از این برنامه؛ ایجاد همدلی بین کارکنان و همراهی بیش از پیش خانواده ها با همکاران اداره کل، آشنایی خانواده ها با فعالیت ها و محیط کار همسر یا والدینشان با نگاه به تقویت همدلی و ارتقای کارآیی کارکنان است.
در این جشن  برنامه هایی مانند ؛ اجرای مسابقه و سرگرمی های مهیج برای کودکان، نوجوانان و نیز بزرگسالان- برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به برگزیدگان- پخش نماهنگ از یکسال فعالیت کارکنان اداره کل و پخش کلیپ از تصایر جشن سال های قبل همکاران – شعر خوانی همکاران شاعر اداره کل– گرفتن عکس یادگاری و خانوادگی و اهدای آن به همکاران – اجرای موسیقی بومی توسط یکی از اساتید پیشکست موسیقی مارندرانی- اهدا جوایز به فرزنداندان همکار- هدیه به کارکنان و ضیافت شام اجرا شد.  
 
 
 برای دیدن گزارش تصویری این برنامه به قسمت گزارش تصویری سمت چپ سایت مراجعه نمایید.