آدم کوچولوی گرسنه به روستا های مازندران می رود

نمایش عروسکی " آدم کوچولوی گرسنه" به روستا های مازندران می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این نمایش در این استان برای اولین بار در کتابخانه سیار روستایی فریدونکنار، در 16 روستای مازندران به اجرا در آمد و قرار است در سایر مناطقی همچون: بابل، ساری و نکا که خدمات کتابخانه سیار روستایی به کودکان ونوجوانان روستایی ارایه می شود، اجرا شود.
 
تئاتر عروسکی «آدم کوچولوی گرسنه» با تکنیک عروسک دستکشی و دکور قابل حمل، ساخته شده و قابلیت اجرا در فضای باز را دارد. این نمایش که برگرفته از کتابی به همین نام طراحی و تولید شده، تلاش می‌‌‌کند که تئاترعروسکی، به دور‌افتاده‌ترین مناطق سفر کند و در معرض دید مخاطبان کودک و نوجوان قرار بگیرد.
به گفته‌ی «محمد حمیدی‌کناری» مربی کتاب‌خانه سیار روستایی فریدونکنار  این نمایش تا کنون در سطح 16 روستای فریدونکار و در 20 مدرسه برای کودکان روستایی نمایش داده شد و همچنین در دو مدرسه استثنایی و عادی شهری این شهرستان نیز اجرا شد. بنا به گفته ی مربی کتابخانه سیار روستایی فریدونکنار این نمایش، از روز چهار شنبه 20 اردیبهشت بر روی پرده نمایش رفته است و به مدت دو هفته در مدارس روستایی تحت پوشش این مرکز نمایش داده خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، کتابخانه سیارروستایی بابل نیز در حال اجرای این نمایش در روستا های بند پی بابل است.