تقدیر از برگزیدگان کودک جشنواره های دانش آموزی و مدیر برتر طرح کانون و مدرسه در رامسر

در مراسمی از مدیر برتر طرح کانون و مدرسه رامسر و 55برگزیده کودک رامسری درجشنواره های دانش آموزی استان در کانون پرورش فکری رامسر تجلیل شد.

بنا به گزارش مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری رامسر،همزمان با آیین تجلیل از کودکان ، معلمان و مربیان برگزیده جشنواره های استانی آموزش و پرورش از محمد حسن لپاسر کوزه گر مدیر مدرسه شهید لمتر محمدی بعنوان مدیر همیار کانون در برنامه های سال تحصیلی 96-95 تجلیل شد.

فاطمه نعمتی سارخانلو ضمن ارائه گزارشی از طرح کانون و مدرسه و تقدیر از معلمان و دانش آموزان ،محمد حسن لپاسرکوزه گر را مدیر توانمند و همیار کانون خواند و گفت طرح کانون و مدرسه تنزدیکترین مسیر برای پرورش کودکان و نوجوانان با متد آموزشی روز دنیا و پر کردن خلاء آموزشی با توجه به حجم زیاد مطالب و زمان اندک مدارس است.

از 55 برگزیده کودک جشنواره های دانش آموزی استان تجلیل شد

آیین تجلیل از منتخبین دانش آموز، معلم و مربی در جشنواره های جابر بن حیان، الگوی برتر تدریس و درس پژوهی توسط واحد آموزش ابتدایی آمئوزش و پرورش شهرستان رامسر با مشارکت و میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر با حضور مسئولین، خانواده ها و دانش آموزان برگزار شد.در این آیین که بیشت از 200 نفر شرکت داشتند از  55 نفر از دانش آموزان و بیش از بیست نفر از معلمین تقدیر و تشکر شد.

سید صادق امین نیا مسئول آموزش و پرورش شهرستان رامسر ضمن تقدیر از منتخبین جشنواره های استانی گفت :آفرینندگی عین خلاقیت است و خلاقیت عین آفرینندگی و هر دو در جوهره و وجود انسانها است.

وی افزود: کسانی که از قدرت اندیشه و ابتکار بیشتری برخوردارند ،از احترام بیشتر به واسطه سواد و قدرت آفرینندگی برخوردارند.

در ادامه فاطمه نعمتی سارخانلو مسئول کانون پرورش فکری مرکز رامسر ضمن تقدیر از  دانش آموزان مبتکر و خلاق گفت کانون پرورش فکری فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد و نگاه نو به دنیای اطراف است. و کسی می تواند خلاق باشد که در آفرینش خداوند تدبر و تفکر کند.