از مربی مسوول مرکز شماره یک چالوس به عنوان مدیر نمونه شهرستان چالوس، تقدیر شد/ دیدار اعضای کانون چالوس با فرماندار

همزمان با هفته دولت؛ از مربی مسوول مرکز شماره یک چالوس به عنوان یکی از شش مدیر نمونه شهرستان چالوس، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، فرمانداری شهرستان چالوس در هفته دولت از شش مدیر نمونه این شهرستان تقدیر کرد که از این میان از "سارا نوشیر" مربی مسوول مرکز شماره یک چالوس به عنوان تنها بانوی مدیر نمونه در میان دستگاه های اجرایی این شهرستان تقدیر شد.

همچنین 25 نفر از اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره چالوس یک  در بازدید از فرمانداری و در کارگاه معرفی مشاغل با آقای زندی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

این نشست صمیمی  که در محل فرمانداری صورت پذیرفت؛ یکی از اعضای کودک ، به معرفی کانون و کارکردهای آن پرداخته و اعضای نوجوان نیز با قصه خوانی و خواندن شعر های خود به نوعی از عملکرد های کانون سخن به میان آوردند.
فرماندار چالوس نیز طی سخنانی حضور کودکان و نوجوانان را در فرمانداری مغتنم شمرده و در بررسی نمونه کارهای کودکان که به صورت نمایشگاهی عرضه شده بود؛ آثار کودکان را ارزشمند و درخور احترام و ستایش ارزیابی کردند.
نماینده دولت در چالوس ضمن اشاره به هفته دولت ، علت نامگذاری و جایگاه ویژه شهیدان رجایی و باهنر از همه مخاطبان سعه صدر و فروتنی را خواستار شده و از شهید رجایی به عنوان الگوی برتر یاد کر.
در حاشیه این دیدار ، اعضاء کانون به دیدار آقای محمدی معاون فرماندار رفته و با وی نیز همراه و هم کلام شد.