کد خبر: 231222
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
بازدید 954
ویژه برنامه قرآنی کودک و نوجوان درمرکز فرهنگی هنری شماره 2خمین

در روزهای پنجشنبه 26/04/93و یکشنبه 29/4/93 هم زمان با شبهای قدر تعدادی از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو خمین در "ویژه برنامه قرآنی کودک و نوجوان "شرکت کردند . آنها در بخشهای " حفظ و قرائت قرآن کریم" و " قصه گویی قرآنی " و " نقاشی و سفالگری با موضوع قرآنی" به فعالیت پرداختند .

 

عطر بهشتی کلام وحی در فضا پیچید و فرشتگان بالهای نازک خود را باز و با کودکان و نوجوانان کلام خدا را زمزمه کردند . کودکان و نوجوانان هم خوشحالند زیرا که قرآن کتاب آسمانی خود را فرا گرفته اند و چه زیباست خواندن و شنیدن قرآن   ،چه زیباست.در روزهای پنجشنبه 26/04/93و یکشنبه 29/4/93 هم زمان با شبهای قدر تعدادی از  اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو خمین در "ویژه برنامه  قرآنی کودک و نوجوان "شرکت کردند . آنها در بخشهای " حفظ و قرائت قرآن کریم" و " قصه گویی قرآنی " و " نقاشی و سفالگری با موضوع قرآنی" به فعالیت پرداختند .

سوگواره به مناسبت   " شهادت امیر مومنان علی (ع) "

شب قدراز هزار ماه بهتر و بالاتر است "

 شب  قدر ، شبی که زمین آسمانی می شود و ما بی واسطه تر از همیشه با خدا ی خود سخن می گوییم، فرشته ها فوج فوج پایئن تر می آیند و کنار سجاده مان بال می گسترانند و قنوتمان را به آسمان  می برند و تو باید بیدار بمانی و با خلوص قلب و خضوعی عاشقانه بهترین هارا برای خودت و دیگران از او بخواهی .

        به مناسبت لیا لی قدر و شهادت مظلومانه اولین شهید محراب  در روز یکشنبه22/04/1393 سوگواره "شهادت امیر مومنان علی (ع)"با مشارکت و همکاری اعضا در مرکز فرهنگی هنری شماره دو خمین برگزار شد .در این مراسم  اعضا با شخصیت والای امیر مومنان علی (ع)، شبهای قدر و فضیلت آن آشنا شدندو و برنامه های متنوع قرائت قرآن ، شعرخوانی ،نمایش خلاق ،قصه گویی ،مسابقه، معرفی شخصیت و معرفی وقایع اجراشد .