کد خبر: 231233
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
بازدید 1273
شبهای قدر درمراکز فرهنگی هنری شماره 5 اراک و طرازناهید

اه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.

مرکز فرهنگی هنری شماره 5اراک

به مناسبت نوزدهمین روز از ماه پربرکت رمضان ، مراسم افطاری با شکوهی را در مرکز برگزار کردیم . در این محفل  صمیمانه، میزبان جمعی از همکاران گرانقدر و چهل نفر از اعضاء کودک ونوجوان دختر بودیم . که حضور گرمشان در سفره افطاری مایه افتخار وسربلندی بود . لحظات دلپذیری به دعا و مناجات و نیایش گذشت ، و در فضایی آکنده از مهر به خداوند رحمان ،  بر سفره افطار نشستیم و ضیافت شام را در کنار آن فرشتگان ، به خوشدلی گذراندیم  .

شایسته است که از همکاران خوبم  میرزایی و  غلامعلی که در برگزاری مراسم افطاری ، بسیار زحمت کشیدند ، سپاسگزاری کنم .

مرکز فرهنگی هنری طرازناهید

در تاریخ 31/04/93 مرکزفرهنگی هنری  طراز ناهید مهمان دلهای پاک اعضا برسر سفره پر خیر و برکت ماه رمضان بود .اعضای نوجوان دخترمان کم کم از ساعت 6 برای کمک کردن به مربیان به مرکز آمدند همه باهم وضو گرفتند  و شروع به چیدن سفره و آماده کردن و سایل شدند .نزدیک ساعت 7:15 مهمانهای کوچکمان هم آمدند .معرفی و صحبت درباره لیالی قدر که گذشت و برکات عید سعید فطر که پیش رو داریم و دعای توسل و فرج از برنامه هایمان بود.

 

امیدوارم همه اعمالمان مورد عنایت حضرت دوست قرار بگیرد. درپایان از همه دوستان و بزرگواران که مارا در برگزاری ودادن افطاری کمک و یاری کردند تشکر میکنیم و امیدواریم که خدای بزرگ  از ایشان قبول نماید.