جهان‌بخش قنبری مدیرکل کانون استان مرکزی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی جهان‌بخش قنبری را به عنوان مدیرکل کانون در استان مرکزی منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس این حکم علیرضا حاجیان‌زاده کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان، ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی دانش‌آموزان از محصولات کانون را مورد تاکید قرار داده است.
هم‌چنین مدیرعامل کانون در این حکم از مدیرکل جدید خواسته تا نسبت به شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد و ارتباط متقابل میان بخش‌های ستادی و مراکز کانون را با هماهنگی استانداری و همکاری با مسوولان سایر دستگاه‌های مرتبط در استان مرکزی اهتمام لازم را داشته باشد.
بر اساس این گزارش جهان‌بخش قنبری متولد سال 1355 در شهر اراک، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی صنعت توریسم است و 22 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش در سمت‌های دبیری، معاونت و مدیریت آموزشگاه را دارد و سال 1392 به عنوان معلم نمونه انتخاب شده است.
وی هم‌چنین تدریس در مدارس خارج از کشور و دانشگاه‌های علمی‌کاربردی، پیام نور و فرهنگیان و دوره‌های آموزشی کانون استان مرکزی و سمت مشاور مدیرکل آموزش و پرورش، سرپرستی و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی اراک را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
محمدتقی حقی مدیر باسابقه و ‍پیشکسوت کانون در سال 1338 در شهر آبادان متولد شد و از سال 1361 فعالیت خود را به عنوان مربی در مرکز فرهنگی‌هنری شهر خوانسار آغاز کرد .
او ‍پس از این طی سال‌های 1366 تا 1370 مسوولیت همین مرکز کانون را برعهده داشت تا این که در سال 70 به عنوان مدیر کانون استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
حقی پس از آن در سال 1378 به عنوان مدیرکانون استان مرکزی منصوب و اکنون بعد از 15 سال مدیریت و مدیرکلی کانون این استان، به جمع ‍پیشکسوتان کانون می‌پیوندد.
آیین تجلیل از 32 سال خدمات ارزشمند محمدتقی حقی در کانون و معرفی جهان‌بخش قنبری به عنوان مدیرکل جدید قرار است روز چهارشنبه 28 آبان با حضور مدیرعامل کانون و مسوولان استانی در مجتمع کانون شهر اراک برگزار شود.