کد خبر: 255688
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
بازدید 1241
جشن اعیاد شعبانیه  در مرکز فرهنگی هنری طراز ناهید

جشن اعیاد شعبانیه با حضور اعضاء و فارغ التحصیلی نونهالان پیش از دبستان در مرکز فرهنگی هنری طراز ناهیدو حضور والدین برگزار شد

خرسندیم در ماه رسول خدا توانستیم گامی برداشته و جشنی ساده اما صمیمی برای فرزندان رسول خدا تدارک دیده و با عنایت پروردگار به انجام رسانیم.

مرکز را با کمک همکاران و اعضاء نوجوان آذین بندی نموده و پس از  تهیه تبریک و دعوت از میهمانان ، بالاخره  توانستیم روز دو شنبه مورخ 27 اردیبهشت از ساعت 9/30 لغایت 11/30  میزبان اعضاء دختر و پسر کودک و دانش آموزان و اعضاء نوجوان دختر راهنمایی بنت الهدی باشیم.

 در این مراسم ، ابتدا آیاتی از کلام ا...مجید توسط عضو نوجوان مرکز آقای هادی زارعی  با صوتی دلنشین تلاوت شد.

در ادامه  مربی مسئول مرکز ، ضمن قرائت احادیثی از امام سجاد (ع) و امام حسین (ع)  و تبریک  این اعیاد پر برکت وعید نیمه شعبان میلاد حضرت قائم (عج) و خوشامدگویی به اعضاء  شورا ، دهیار ، مدیر آموزشگاه  و تعدادی از اولیاء و معلمین آموزشگاه  و اعضاء خوبمان  ترتیب برنامه ها به شرح زیر اعلام و اجرا گردید.

برنامه هایی چون :  قرائت سرود ملی و دعای فرج توسط حاضرین در مجلس ،  مولودیه خوانی توسط مداح اهل بیت ، جناب آقای شعبانی و ایجاد فضایی شاد توسط ایشان ، دکلمه خوانی توسط یکی از اعضاء ، اجرای سرود توسط اعضاء پسر مرکز و...

در پایان برنامه نیز با کیکی که به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) حضرت امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) تهیه شده بود و توسط مسن ترین فرد جمع و مرید اهل بیت علیه السلام برش داده شد و شربت از میهمانان  پذیرایی شد.