کد خبر: 255913
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
بازدید 1066
مراکز فرهنگی هنری استان  مرکزی در تدارک جشنواره  رضوی

مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی با اجرای طرح آوازهایم برای تو به استقبال دهه کرامت خواهند رفت

آوازهایم برای تو با هدف تعمیق شناخت آموزه های دینی  در دو بخش" آوازهایم برای تو" و "زایر "خاص اعضای نوجوان مراکز اجرا خواهد شد  مراکز فرهنگی هنری استان در بخش های مختلف  چهاردهمین  جشنواره بین المللی امام رضا (ع)  در حال فعالیت هستند ومربیان درزمینه های مختلف نقاشی، داستان نویسی و... اعضا را آماده می کنند  هم چنین فراخوان های مربوط به دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی، ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و دوازدهمین جشنواره داستان رضوی "کبوترحرم" به مراکز استان اطلاع رسانی شده است.

چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1395 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد اما مهلت ارسال آثار 1 تیر 1395 تعیین شده است.
برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است