کد خبر: 266493
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
بازدید 1585
ماه پیشونی نشریه جشنواره قصه‌گویی شد

اولین شماره‌ی نشریه روزانه‌ی نوزدهمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی کانون خواندنی شد

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و اموربین الملل کانون در حاشیه‌ی برگزاری این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند مطالب این نشریه را که به موضوع‌های متنوعی در حوزه قصه‌گویی می‌پردازد، مطالعه کنند.
بر این اساس روز 27 دی و در شماره اول نشریه‌ی «ماه پیشونی» علاقه‌مندان می‌توانند با سیاست‌های کلی این جشنواره که در قالب سخنان مدیرعامل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده منتشر شده است، آشنا شوند.
در دیگر  مطلب این نشریه، صدیقه حسن‌زاده مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و مسوول کمیته‌ی دبیرخانه‌ی این جشنواره از ویژگی‌ها، تفاوت‌ها و مسیر پیش روی این دور از جشنواره سخن گفته است.
هیات تحریریه این نشریه ضمن گفت‌وگو با ابوالقاسم سلیمانی (دبیر کمیته‌ی اجرایی و پشتیبانی جشنواره) به تشریح سطح کیفی این رویداد فرهنگی اشاره کرده‌اند. این در حالی است که دبیر جشنواره؛ رضا قمرزاده نیز طی خبری با عنوان «تغییرات جشنواره در خدمت کیفیت» بر این امر تاکید کرده است.
«قصه‌گویی، درگاه آموزش ادبیات و فرهنگ» عنوان مصاحبه‌ای است با علی‌اکبر زین‌العابدین، این نویسنده و روزنامه‌نگار توجه به قصه‌گویی دیجیتال را امری قابل توجه خوانده است و به آسیب‌های آن نیز اشاره کرده است.
علاقه‌مندان بخش بین‌الملل جشنواره نیز ضمن آشنایی با شیوه‌ی دعوت مهمانان خارجی می‌توانند با شیوه‌های برنامه‌ریزی این بخش آشنا شوند. این مطلب با عنوان «استقبال چشم‌گیر مخاطبان بین‌المللی از جشنواره» منتشر شده است.
گفتنی است که این نشریه در 5 شماره منتشر و هر روز در بخش «جشنواره» صفحه اصلی پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی  www.kanoonnews.ir  قابل مشاهده است.

نشریه روزانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شماره 1 روز 27 بهمن 1395

نشریه روزانه نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون شماره 2 روز 28 بهمن 1395

نشریه روزانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون شماره 3 روز 29 بهمن 1395