سفر به سرزمین پر رمز و راز قصه ها در جشن قصه گویی

آغاز جشن قصه گویی درمرکز فرهنگی هنری جاورسیان با حضور اعضاو والدین در تاریخ 28 مرداد 1396

با توجه به پیش رو بودن بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی و با هدف تشویق اعضا و خانواده ها به قصه گویی و اهمیت دادن به این هنر دیرینه، روز شنبه 28 مرداد1396 جشن قصه گویی با حضور اعضای دختر  که به همراه  مادران و مادربزرگ هایشان در این برنامه حاضر شده بودند از ساعت یازده الی 14 در سالن سینمای مرکز فرهنگی هنری جاورسیان برگزار  شد.
برنامه با تلاوت ایاتی از کلام الله مجید توسط عضو نوجوان مرکز آغاز شد. مرجانی  مربی ادبی مرکز با قصه "مادر گندم" حاضران جشن را به میهمانی شاهنامه برد و در ادامه با یک مسابقه جذاب تعدادی از مادران به همراه دخترانشان با استفاده از دور ریختنی ها کاردستی تهیه کردند.
بخش بعدی برنامه قصه گویی اعضای مرکز بود. سارینا رضایی و زهرا معصومی با قصه" سنجاب کم حواس "گل لبخند را میهمان لبهای مادر بزرگ ها کردند و سمیه گودرزی و مریم عسکری کیا با قصه" شاه میداس "و" انگشتان جادویی" همه را راهی سرزمین دور آرزوها کردند و در قصه" حسنک شکمو" که توسط زهرا بیات و فاطمه صادقی اجرا شد از عواقب شکم پرستی گفته شد و سرانجام در قصه"" خاله قزی و موش کوچولو " ستایش بیارش و زهرا رضایی از مهربانی با دیگران گفتند.
مادران هم با شرکت در مسابقه های جذابی که تدارک دیده شده بود با ذوق و شوق دوران کودکی و نوجوانی شرکت کردند و لذت بردند و از  برندگان با هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد.