فقط بابا می تواند مرا از خواب بیدار کند

نقد کتاب فقط بابا می تواند مرا از خواب بیدار کند به نویسندگی مژگان بابا مرندی با حضور اعضاء نوجوان دختردر مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، نقدکتاب " فقط بابا می تواند مرا از خواب بیدار کند " از انتشارات کانون در طرح (رمان نوجوان) به نویسندگی مژگان بابا مرندی، ویژه گروه سنی(د-ه) با حضور عفت تفضلی مربی مسئول مرکز و بهنوش بلالی پورمربی ادبی و شش نفر از اعضاء دختر در مرکزشماره یک بندرعباس برگزار شد.
اعضاء در بیان نقد این کتاب،  سوژه داستان را جذاب عنوان کردند.
همچنین آن‌ها مطرح شدن سوژه‌های فرعی را در کنار سوژه اصلی داستان از ویژگی‌های خوب داستان دانستند که باعث جذابیت و کشش داستان شده است.
اعضاء با اشاره به مهارت نویسنده در پرداختن  به زندگی سه شخصیت آرمن، بهنام ویاسمین نگاه نویسنده را به جریان  زندگی هر کدام از این افراد در قالب حوادث پس از جنگ متفات خواندند، که این از نکات مثبت در این داستان بود.
از سوی دیگر اعضاءسادگی و روان بودن این رمان و همچنین توصیف‌های زیبایی که در داستان به کار رفته است را از ویژگی‌های خوب این داستان عنوان کردند.
به نظر اعضاء ، از دیگر ویژگیهای خوب و مطرح شده در این داستان رابطه موثر بین فرزند و والدین می‌باشد که در این داستان به زیبایی به تصویر کشیده شده است.
نقد ادبی" دید نو ، نگاه نو "  از جمله برنامه‌های پیش بینی شده واحد ادبی است که در راستای آموزش نقد وایجاد سیر مطالعاتی برای اعضاء در نظر گرفته شده است.