اولین نشست اعضای ستاد اقامه نماز با حضور مدیرکل کانون استان هرمزگان برگزارشد.

اولین نشست اعضای ستاد اقامه نماز با حضور مدیرکل کانون استان هرمزگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، اولین نشست اعضاء نماز با حضور ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون و به عنوان رئیس ، یوسف در زاده دبیر و اعضاء ستاد اقامه نماز در استان هرمزگان برگزارشد.
ناهید سلیمانی ضمن اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت گفت: با توجه به این‌که مراکز فرهنگی هنری کانون به عنوان مراکز اسلامی نیز معرفی شده است ، بایدبه آموزش‌های دینی نیز در کناردیگر فعالیت‌ها توجه گردد.  
وی اهمیت نماز و آشنایی اعضاء با مسائل اسلامی و دینی را مهم دانست و تاکید کرد: مربیان باید در مراکز درکناردیگر فعالیت‌ها به آموزش نماز و مسائل دینی بپردازند.
رئیس ستاد اقامه نماز کانون استان هرمزگان خواستار فضا سازی مناسب در مراکز جهت آموزه‌های دینی ، احادیث و .. شد.
یوسف در زاده مسئول حراست استان هرمزگان و دبیر ستاد اقامه نماز نیز با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت ازمنظر دین گفت: بحث نمازیک امر مهم است که دین مبین اسلام سفارش موکد به آن دارد.
وی یکی از برکات حکومت اسلامی را برگزاری نماز جماعت دانست وگفت: مقام معظم رهبری( مد ظلله العالی ) نیز با بیان پیام‌هایی در اجلاس سالیان نماز اهمیت این امر دینی را به مردم گوشزد می‌نماید.
وی در ادامه سخنان خود با تشریح آثار و برکات اقامه نماز جماعت افزود: نماز به‌عنوان فریضه‌ای واحب باعث رشد وتعالی انسان‌ها می گردد.
در ادامه اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستورات جلسه بیان کردند.
تقدیر از فعالان نماز، فضا سازی مناسب و ایجاد جایگاه نماز در مراکز فرهنگی هنری کانون، ارزیابی و تقدیر از مراکز فعال در بحث نماز، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی با رویکرد نماز ، شرکت مسئولین مراکز در جلسات ستاد اقامه نماز شهرستان‌ها، ارائه عملکرد ماهیانه توسط مسئولین مراکز، برگزاری جشن تکلیف برای اعضاءمراکز،برگزاری دوره های مختلف آموزشی با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در ادارات از مصوبات اولین جلسه ستاد اقامه نماز استان بود .
شایان ذکر است مدیر کل کانون،معاون فرهنگی ، مسئول حراست استان، ، کارشناس فرهنگی ، کارشناس آموزش و پژوهش ،  مسئول روابط عمومی و مسئول امور عمومی اعضاء ستاد اقامه استان را تشکیل می‌دهند.