عملکرد کتابخوانی کانون جاسک مورد رضایت مسئولین است

در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مسئولین رضایت خود را از عملکرد کانون جاسک اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، معاون فرماندار شهرستان جاسک در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان جاسک از عملکرد کتابخوانی کانون جاسک تقدیر کرد.
دراین جلسه  مراد زرهی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری و رئیس جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید اظهار کرد :باتوجه به بازدیدهای مستمر از کانون جاسک وارائه گزارش‌ها ی ارائه شده توسط این مرکز فرهنگی هنری ، از عملکرد کانون پرورش فکری جاسک رضایت کامل داریم.
در این جلسه معاون برنامه ریزی فرمانداری براهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی دربین آحاد مردم جامعه ، کودکان و به‌ویژه بر
بهره مندی کودکان روستایی ازفرصت کتابخوانی تاکید کرد.
وی از مربیان کانون خواست تا در فرصت‌های مناسب و با حضور در روستاهای جاسک فرصت‌های فرهنگی را در اختیار کودکان روستایی نیز قرار دهند.
در ادامه عباس اشرافی جاسکی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهرگفت:عملکردکانون پرورش فکری درخصوص کتابخوانی
قابل تقدیراست و باتوجه به این‌که کانون دارای کتاب‌خانه تخصصی کودک ونوجوان است لازم است که همه دانش آموزان ازهمه این امکانات بهره ببرند و دسترسی داشته باشند.
در این جلسه سیده حمیده حسینی جانشین مسئول مرکز جاسک به ارائه گزارش عملکرد کانون در خصوص کتابخوانی مرکز فرهنگی هنری جاسک پرداخت.
حسینی گفت:رسالت اصلی درکانون کتابخوانی می‌باشد و مرکزفرهنگی هنری جاسک قریب 5 سال است که بطورجدی وموفق
 درزمینه کتابخوانی فعالیت دارد.
وی افزود: مرکز فرهنگی هنری جاسک طی سال 93 در زمینه کتابخوانی موفقیت‌هایی داشته است و ازجمله برگزیده شدن یکی از اعضاء این مرکز در سطح استان و راه یافتن به مرحله کشوری است که طی مراسمی از این عضوکتابخوان و مربی مجری طرح تقدیر به عمل آمد.
مربی فرهنگی هنری جاسک آمادگی خود را جهت همکاری با کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان جاسک اعلام کرد و پیشنهاد راه اندازی ایستگاه مطاله در اماکن عمومی را مطرح کرد.
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی ونهضت مطالعه مفید شهرستان جاسک در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزارشد.