تمام ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ  کتابخوانی بکارگرفته شود

طی نشست مشترک مدیر کل کانون و مدیر کل اداره پست استان هرمزگان بر به کار گیری فرصت‌ها وظرفیت های موجود جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در نشست مشترک مدیر کل کانون و مدیر کل اداره پست استان هرمزگان  بر اجرای طرح کتابخانه پستی در کانون استان هرمزگان  توافق شد.
ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون استان هرمزگان، ضمن تشکر از همکاری و همراهی مدیر کل اداره پست استان هرمزگان،  هدف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  را تلاش برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و عنوان کرد: هدف ما این است که با همکاری اداره پست ، خدمات فرهنگی خود را به کودکان ونوجوانان روستایی نیز انتقال دهیم.
مدیر کل کانون استان هرمزگان با اشاره به جایگاه کتاب و کتاب خوانی و علم آموزی گفت: در شرایط امروزی که گسترش اطلاعات بیشتر ازقبل مورد توجه است ، احساس نیاز به برنامه‌ریزی وسیع درجهت فرهنگ مطالعه بیشتر از قبل مورد توجه می‌باشد ومسئولین باید با تلاش ، هم‌فکری و تعامل فرهنگ مطالعه را در بین دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه ترویج دهند.
وی بالابردن توان علمی و مطالعاتی کودکان روستایی را نیز یکی از اهداف کانون دانست و خاطر نشان کرد: کانون با هدف خدمات رسانی به کودکان روستایی کلیه خدمات را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، هدف برقراری ارتباط موثر فرهنگی با بالا بردن سطح مطالعه در جامعه است.
در ادامه ترابی مدیر کل اداره پست ضمن تشکر از خدمات کانون پرورش فکری افزود: همکاری بین کانون واداره پست همیشه به صورتی موفق بوده و هست وامیداین است که با همکاری وهمراهی هم بتوانیم گام موثری در زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه کشور وبه خصوص کودکان ونوجوانان استان هرمزگان برداریم.
ترابی نیز با تایید صحبت‌های مدیر کل کانون مطالعه را از ریشه‌های پیشرفت یک کشور دانست و آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات پستی در استان اعلام کرد.