کد خبر: 240503
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
بازدید 1766
اولین رمز موفقیت بینش است

مدیر کل کانون استان هرمزگان در دومین روز از گردهمایی مسولان مراکز به نقش بینش در موفقیت افراد اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون استان هرمزگان در دومین روز از گردهمایی مسولان مراکز اولین رمز موفقیت در زندگی را بینش مثبت  دانست و گفت: همه‌ی افراد باید بر اساس بینش مثبت توانایی‌های خود را رشد دهند ،و  همچنین هر فرد با توجه به تفکر و انتظاراتی که از خود دارد  آینده‌اش را رقم می‌زند.
سلیمانی عمر هر سازمان را مساوی با بینش کارکنان آن دانست و گفت: هر فرد برای متعالی شدن سازمان‌ خود باید اهداف روشنی را ترسیم کنیم و بر اساس آن برنامه‌های خود را پیش بینی و اجرا کند.
وی خواستار توجه ویژه مربیان به رویاهای کودکان ونوجوانان شد و اظهار امیدواری کرد که با توجه وهمدلی مربیان دراین زمینه درآینده شاهد جامعه‌ای شاد، پویا و موفق باشیم.
در ادامه خلیل مسحیی معاون فرهنگی کانون استان، ضمن تقدیر از تلاش همکاران در مراکز کانون ، از مسولان خواست با   تدابیر مدیریتی در جذب و پایدارسازی اعضای کانون تلاش کنند.
وی همچنین خواستار معرفی فعالیت‌های کانون به جامعه ومسولین به صورت گسترده شد.
دراین گردهمایی فرانک اسدی کارشناس مسوول فرهنگی استان ضمن بیان کتاب محور بودن فعالیت‌ها در کانون خواستار اجرایی شدن تمامی فعالیت‌های کانون  با محوریت کتاب شد.
اسدی همچنین عمق بخشیدن به فعالیت‌های اسلامی مراکز را یکی از اهداف واحد کارشناسی دانست و گفت:فعالیت‌های دینی جدا از فعالیت‌های فرهنگی ، هنری وادبی نیست، بنابراین در برنامه‌ریزی‌های سال جاری ، برنامه‌های اسلامی هم‌راستا با دیگر برنامه‌ها در مراکز پیش بینی واجرا شود.
وی در خصوص جشنواره‌های قصه‌گویی ، طرح آمار گیری، برنامه‌های تابستان توضیحاتی را به صورت مشروح بیان کرد.
درادامه نعیم اسدی کارشناس فرهنگی کانون استان نیزتعمیق باورهای دینی را یکی از اهداف کانون دانست وخواستار توجه ویژه همکاران در این زمینه شد.
چگونگی برنامه‌ریزی و اجرایی کردن جشنواره‌های رضوی، طرح توسعه کتاب‌خوانی از مسایلی بود که کارشناس فرهنگی کانون در خصوص آن توضیحاتی رابیان کرد.
بخش دوم  این گردهمایی تحلیل عملکرد مراکز استان به تفکیک و بررسی پیش بینی برنامه‌های سال جاری  مراکز کانون بود.
گردهمایی دو روزه مسولین مراکز استان روزهای 14 و 15 اسفند باحضور مدیر کل کانون،معاون فرهنگی، کارشناسان، مسوولین مراکزفرهنگی هنری استان، در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس برگزارشد.