مدیر کل کانون از خانواده‌های شهدا تقدیر کرد

در جلسه‌ای که به مناسبت روز شهدا با حضور امام جمعه موقت بندرعباس برگزارشد مدیر کل کانون از خانواده‌های شهید فروزان‌نژاد ودهقانی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون استان  ضمن تبریک روز گرامی داشت شهدا و خیر مقدم حضورحجت الاسلام والمسلمین فروزان‌نژاد امام جمعه موقت بندرعباس  گفت: این روز را خدمت خانواده معظم شهدا به ویژه جناب آقای فروزان نژاد تبریک می‌گویم و امیدوارم در آستانه‌ی سال جدید خداوند به همه‌ی ما این توفیق را بدهد که بتوانیم به عنوان امانت داران این انقلاب به گونه‌ای رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.
سلیمانی خاطر نشان کرد: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده است که وارثان زمین مومنان هستند ما نیز امیدواریم با الگو قرار دادن شهدا بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.
مدیر کل کانون استان اظهار داشت : برای بزرگداشت جایگاه شهید وشهادت بالاترین سند آیات قرآن کریم است که به زیبایی این جایگاه را تبیین می‌کند .
وی افزود : روز شهید در تاریخ ایران اسلامی ، روز مقدسی است هر چند که همه‌ی روزها متعلق به شهداست و ما خود را مدیون شهدای والام مقام می‌دانیم و تمامی ما به این امر اذعان داریم که امنیت امروز ما به فرهنگ شهادت گره خورده است.
سلیمانی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها ی فرهنگی وظیفه دارند به بهترین شیوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم بردارند و ما خرسندیم که مربیان کانون به عنوان متولیان فرهنگی توانسته‌اند با شیوه‌های مختلف از جمله" قصه‌گویی،معرفی کتاب، معرفی شخصیت و ... در راه شناساندن شهدا به نسل امروز گام‌های موثری بردارند.
در پایان سلیمانی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمامی خانواده‌های شهدا از طرف مدیریت و کارکنان کانون لوح سپاسی را حضور امام جمعه موقت بندرعباس برادر شهید فروزان‌نژاد تقدیم کرد.
همچنین مدیر کل کانون دراین جمع از امین دهقانی مسول کارپردازی کانون، برادر شهید امیردهقانی تقدیر کرد.
این جلسه با حضور نماز جمعه موقت بندرعباس، مدیر کل کانون، معاون، مسول حراست ، کارشناسان کانون و ستاد اقامه نماز و کارکنان کانون به مناسبت روز گرامی داشت شهدا ظهر پنج‌شنبه21 اسفند در سالن کنفرانس اداره کل کانون برگزارشد.