تابستان بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای کودکان ونوجوانان است

معاون استاندارو فرمانده ویژه شهرستان میناب طی بازدید از کلاس‌های تابستانی مرکز فرهنگی هنری میناب کلاس های تابستانی را بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای کودکان ونوجوانان توسط مربیان کانون دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان میناب به همراه محمد ریاضی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان میناب، به صورت سرزده از کلاس‌های تابستان مرکز فرهنگی هنری میناب بازدیدکردند.
علیرضا پاکدامن ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون گفت: کودکان و نوجوانان مهمترین داشته های ملت ها هستند و باید برای حفظ و تربیت صفات انسانی در وجود آن ها از جان مایه گذاشت.
وی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان، را مفید و پربار خواند و تصریح کرد: اوقات فراغت بهترین زمان برای سرمایه گذاری و شناسایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان توسط مربیان می‌باشد.
پاکدامن کودکان و نوجوانان را هدایای خداونددانست و گفت: برای حفظ و تربیت سرمایه‌های ارزشمندی که خداوند به صورت امانت در اختیار ما قرار داده است باید بسیار از خود گذشتگی کنیم.
معاون استاندار با حضور در کارگاه‌های مختلف از نزدیک با شیوه‌ی کار مربیان فرهنگی، هنری وادبی آشنا شد.
دراین بازدید اعضای ادبی مرکز میناب سروده‌ها و دل‌نوشته‌های خود را قرائت کردند.
در پایان فرماندار ویژه شهرستان میناب برای کودکان ونوجوانان و مربیان کانون میناب روزهایی سرشار از شادی آروز کرد.