انعقاد تفاهم نامه‌ی همکاری بین کانون پرورش فکری  و سازمان مدیریت صنعتی هرمزگان

به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان ونوجوانان در حوزه‌ی مدیریتی وکارآفرینی بین کانون پرورش فکری و سازمان مدیریت صنعتی تفاهم نامه‌ی همکاری انعقاد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کانون هرمزگان و سازمان مدیریت صنعتی هرمزگان با موضوع هم کاری هم افزا ، با رویکردی نوین و در راستای تربیت مدیران شایسته فردا وکارآفرینان خلاق معنقد شد.
در این تفاهم نامه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه و منحصر به فردی که از ویژگی‌های آن ، افزایش دانش و مهارت‌های فردی وتیمی کودک ونوجوان در حوزه‌های مدیریتی و آماده سازی آن‌ها برای ورود موفق به دنیای کسب و کار آینده می‌توان اشاره کرد، توجه شده است.
این تفاهم نامه به مدت 3 سال خورشیدی از تاریخ 28 مهر 95 الی 28 مهر 98 می باشد و طرفین متعهد شده‌اند پس از عقد تفاهم نامه مراتب انجام دهند.
موضوع این تفاهم نامه همکاری  ، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پرورشی جهت شناسایی ، تقویت وشکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان در حوزه‌های مدیریتی و کارآفرینی ، هم چنین برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و کارشناسان جهت مربی گری و تدریس در کارگاه‌های فوق واعطای گواهینامه‌های دوره‌های مذکور به مربیان می‌باشد.

گفتنی است این تفاهم نامه مابین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به نمایندگی ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان و سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان هرمزگان به نمایندگی محمد کاظم پرنیان مدیر کل سازمان صنعتی درتاریخ 28 مهر 1395 در دفتر سازمان صنعتی منعقد شد