برگزاری جلسه مشترک کانون ومعاونت اجتماعی ناجا

در جلسه ی مشترک کانون با معاونت اجتماعی ناجای هرمزگان، بر تعامل و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در نشست مشترک مدیر کل کانون هرمزگان و سرگرد رضا افشار معاون اجتماعی هرمزگان، لزوم تفاهم نامه همکاری بین این دو سازمان مطرح و بررسی شد.
ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون در این نشست گفت: تمامی آموزش‌ها در کانون به صورت غیر مستقیم می‌باشد و اگر قرار است چیزی به کودک ونوجوان آموزش داده شود به این نکات توجه خواهد شد.
وی از معاونت اجتماعی خواست : پس از شناسایی آسیب‌های اجتماعی در هر منطقه، با مشارکت مربیان کانون ، آن آسیب‌ها  بررسی شود و چگونگی ورود برای رفع آن آسیب با نوشتن طرح‌های خلاق  ارزیابی گردد.
سلیمانی گفت: مربیان ما با بررسی آن مسائل تصمیم می‌گیرند چگونه و از چه راه هایی معضل را شناسایی کنند ، مثلا تشخیص می‌دهند که از طریق کتاب ، یا فیلم و یا گفتگو به آن بپردازند.
درادامه  سرگرد رضا افشار ضمن تقدیر از مسولان کانون در جهت هموار کردن ارتباطات سازمانی ، خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری این معاونت با کانون پرورشی شد
وی افزود: بر ما پوشیده نیست که کودکان ونوجوانان امروز در معرض آسیب هایی هستند که می‌تواند سرنوشت و آینده‌ی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد ، بنابراین  تصمیم گرفتیم  باهمکاری کانون به شناسایی این آسیب‌ها بپردازیم و از راه‌های خلاق در رفع آن تلاش کنیم.
انعقاد تفاهم نامه ی همکاری بین دو اداره، تعامل و همکاری بیش از پیش برای اعزام و آموزش کودکان در پارک ترافیک بندرعباس، استفاده از ظرفیت‌ها پتانسیل های هر دو اداره برای ارائه کار مشترک، پذیرش سفارش فیلم و سناریو به سفارش معاونت اجتماعی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیر کل کانون ، معاونت اجتماعی ناجا ، کارشناس مسول فرهنگی ، هنری وادبی کانون، و کارشناس معاونت اجتماعی در دفتر مدیر کل کانون هرمزگان برگزارشد.