اولویت اصلی برنامه‌های امسال عمق بخشی به فعالیت‌هاست

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان در اولین جلسه‌ی شورای اداری 96 بر عمق بخشی فعالیت‌های کانون هرمزگان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر، رویکرد برنامه‌های کانون هرمزگان را عمق بخشی به فعالیت‌های کانون دانست .
سلیمانی خاطر نشان کرد: تجربیاتی که تمامی ما در طی این سال‌ها در کانون تجربه کرده‌ایم به عنوان زیر ساخت‌هایی است که می‌توان با توجه به آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم و به فعالیت‌ها عمق ببخشیم.
وی افزود: کارشناسان، مربیان و کارکنان باید با نگاهی به چشم انداز 10 ساله‌ی کانون آینه‌ی راه را برای خود مشخص کنند و با توجه به آن رویدادها، برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
مدیر کل کانون  با اشاره به صحبت‌های مدیر عامل ، بهره‌مندی کودکان ونوجوانان از خدامات کانون و پایدار سازی اعضای مراکز فرهنگی هنری را از دیگر مواردی دانست که باید در برنامه‎ریزی ها جز اولویت‌های امسال قرار بگیرند.
سلیمانی عنوان کرد: چگونگی اثر بخش بودن فعالیت‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد و باید به عنوان کارشناس یا مربی  بدانیم هر فعالیتی که برای مخاطب انجام داده‌ایم چقدر اثر بخش بوده است وآیا استمرار آن فعالیت برای کودکان ونوجوانان مناسب می‌باشد.
مدیر کل کانون هرمزگان،حفظ  فضای شاد و با نشاط در کانون را مهم د انست و گفت : باید تلاش کنیم با رعایت همدلی ، صمیمیت و مهربانی محیط کار را برای مخاطبان اصلی کانون  و همکاران امن کنیم.
ارتقا سطح مطالعه و سطح علمی یکی دیگر از اهدافی بود که مدیر کانون هرمزگان نسبت به آن تاکید داشت و عنوان کرد: باید در این بخش به صورت تخصصی‌تر کار کنیم و سطح مطالعه‌ی کودکان را با هدف گذاری و برنامه‌ریزی اصولی پیش ببریم.
سلیمانی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم ( مد ظلله العالی )  به نام " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " باید از همین مکان، مفهوم تولید و اشتغال را برای کودک ونوجوان تفهیم کنیم. کودکی که به کانون می‌آید باید بحث تولید را از همین مکان بیاموزد و از تولید خود چه از نظر تولید آثار هنری و فرهنگی یا ادبی لذت ببرد.
مدیر کل کانون هرمزگان در بخش دیگر سخنان خود خواستار برنامه‌ریزی اصولی جهت بهره‌بر داری از مرکز تخصصی علوم شد و گفت: مرکز تخصصی علوم بندرعباس با تجهیزات و مکان مناسب علمی ، فضایی برای رشد و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان  می‌باشد وباید تلاش خود را جهت بهره بردن مخاطبان از این فضای علمی داشته باشیم.
جلسه‌ی شورای اداری اداره کل کانون هرمزگان روز چهارشنبه 23 فروردین 96 با حضور مدیر کل کانون، معاون فرهنگی و اجرایی ، کارشناسان و کارکنان کانون هرمزگان در دفتر مدیر کل کانون برگزارشد.