استاندار هرمزگان و هیئت همراه از بخش های مختلف مرکز تخصصی علوم کانون بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان، احمد پویافر فرماندار بندرعباس و محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی از بخش های  مختلف مرکز تخصصی علوم کانون و همچنین کارگاه های علمی، هنری و ادبی بازدید کردند.

بخش های مختلف این مرکز عبارتند از بخش اکوسیستم های خشکی  شامل زیست بوم های جغرافیایی با گونه های جانوری تاکسیدرمی و گیاهان هر منطقه، اکوسیستم دریایی شامل آکواریوم ماهیان، مرجان ها، شقایق ها  و موجودات دریایی، صدف ها، سنگ ها و آسمان نما که بازدید از هر بخش با ارائه ی توضیحات از سوی کارشناس آن بخش همراه بود.

استاندار و هیئت همراه در ادامه ی این بازدید، از کارگاه های مختلفی که در مرکز تخصصی علوم، ویژه ی اعضای کودک و نوجوان در حال برگزاری بود، دیدن کردند. کارگاه های طراحی با موضوع حیوانات، نقاشی روی سنگ با موضوع پروانه ها، سفالگری با موضوع ماهی ها و کارگاه  ادبی با موضوع «آگر من استاندار بودم ...»، همچنین نمایش فیلم های علمی سه بعدی که هدایت آن را مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون بر عهده داشتند. در این بازدید اعضای نوجوان مرکز دست نوشته های خود را با عنوان «اگر من استاندار بودم...» خوانش کردند.

در پایان استاندار هرمزگان از تلاش های ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان، کارشناسان و مربیان برای گردآوری و راه اندازی این مجموعه ارزشمند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است مرکز تخصصی علوم با تغییر و مناسب سازی ساختمان  مجتمع فرهنگی آفرینش در اسفند ماه سال 95 به دست مدیرعامل کانون پرورش فکری افتتاح گردید.

امکان بازدید از این مرکز برای دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان ادارات، خانواده ها و عموم علاقه مندان با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.