بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی مرحله‌ی استانی در سیستان و بلوچستان برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان مرحله‌ی استانی بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، برگزیدگان مرحله‌ی استانی بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی در کانون استان معرفی شدند.

شرکت کنندگان در این جشنواره در چهار بخش مربیان، شرکت کنندگان آزاد، اعضای نوجوان مراکز فرهنگی- هنری و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به رقابت پرداختند.

هیئت داوران بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی استانی با انتشار بیانیه‌ای برگزیدگان این جشنواره را برای حضور در مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی کرد.

در بخشی از این بیانیه ضمن سپاسگزاری از همه‌ی شرکت کنندگان و به منظور افزایش پویایی و بالندگی فعالیت قصه گویی آمده است: مطالعه‌ی شیوه نامه و توجه خاص به شاخصه‌های قصه و قصه گویی، در کنار استفاده از تجربه‌های همکاران اطلاعات و مهارت‌های فردی را به دنبال خواهد داشت.

هیئت داوران در این بیانیه هم‌چنین انتخاب قصه‌ی مناسب و توجه به بازخورد آن در سطح مراکز فرهنگی- هنری را موجب افزایش ارزش جشنواره و تداوم آن دانسته است.

هیئت داوران با تقدیر از شرکت کنندگان در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه‌ی نقدی نفر اول را به آقای علی نساج شهرکی از زَهَک تقدیم کرد.

در بخش مربیان سیستانا مهماندوست، مربی مرکز زهک، ملیحه طوفانی، مربی- مسئول مرکز هامون و وحیده جعفری، مربی ادبی مراکز فرهنگی- هنری زاهدان به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم بودند که جوایز دریافت کردند.

در بخش آزاد نیز لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی جشنواره به بی‌با رهسپار، کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون استان، اهدا شد.

الهه ملاشاهی، عضو مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زابل و ابوالفضل خزایی، عضو مرکز مجتمع، با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به عنوان برگزیده‌ی بخش اعضا معرفی شدند.

قابل ذکر است برگزیدگان بخش مربیان و برگزیدگان بخش آزاد و پدربزرگ‌ها به مرحله‌ی منطقه‌ای راه یافتند تا با قصه گویان استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی رقابت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =