کد خبر: 227966
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
بازدید 3216
حدیثه بختیاری رتبه نخست قصه گویی را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، تحفه ی سلیمانی عنوان قصه ی قرآنی ست، که با بازنویسی " مریم نوشاد " مسوول مرکز فرهنگی هنری قروه  برگزیده ی دومین دوره از مسابقات قصه گویی « داستان های قرآنی و معارف اسلامی » ویژه دانش آموزان پایه ی پنجم و ششم ابتدایی منطقه ی قروه ی درجزین شد.
حدیثه بختیاری عضو فعال مرکز قروه ، قصه گوی این داستان زیبا از سری داستانهای شگفت انگیز زندگی حضرت سلیمان بود که توانست مقام نخست قصه گویان شرکت کننده در این دوره از مسابقات را به پشتوانه راهنماییهای مربیان مرکز قروه کسب نماید.
وی توانست با کسب امتیاز لازم از بخش های مختلف مسابقه ، به این مقام دست یابد و جایزه خود را از دستان سلطانی نماینده شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی دریافت نماید. وی همچنین چندی پیش در "جشنواره ی کشوری  نمایشنامه خوانی رضوی" که در همدان برگزار گردید یکی از اعضای موفق گروه نمایشنامه خوانی مرکز قروه بود که به جشنواره راه یافته و موفق به کسب رتبه ی سوم کشوری شدند. حدیثه بختیاری ایفاگر نقش " خداداد " در این جشنواره بود.
همچنین در این مراسم ، احمدی رئیس آموزش و پرورش قروه از مربیان کانون مریم نوشاد و سیما نوروزی سپیده مسوول و مربی فرهنگی مرکز قروه بخاطر برگزاری کلاسهای آموزشی قصه گویی و داوری این مسابقات با لوح تقدیر و هدیه ای ارزنده تقدیر و تشکر کرد.
مسابقات قصه گویی دانش آموزی که از سوی آموزش و پرورش قروه برای دومین بار با همکاری کانون پرورش فکری مرکز قروه در 4 و 5 اسفندماه  سال جاری با حضور بیش از 120 شرکت کننده از پایه های پنجم و ششم ابتدایی دختر و پسر از منطقه ی قروه درجزین برگزار شد.
مرکز فرهنگی هنری قروه کارگاههای قصه گویی ویژه ی این کودکان را در دی ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری قروه برگزار نمود. در این کارگاهها دانش آموزان اعزامی از مدارس مختلف شهر و روستا با نحوه ی انتخاب قصه و پرداخت آن ، روش های مختلف قصه گویی ، استفاده از ابزارها و مهارت های بیانی آشنا شدند. مربیان مرکز قروه خانم ها "مریم نوشاد و سیما نوروزی سپیده "مدرسان این کارگاهها بودند. آنها همچنین داوری این مسابقات را بعهده داشتند.