کد خبر: 230846
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
بازدید 1162
کمیسیون تحول اداری در کانون همدان تشکیل جلسه داد

اولین جلسه کمیسیون تحول اداری و ارزیابی عملکرد استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،اولین جلسه کمیسیون تحول اداری و ارزیابی عملکرد کانون استان همدان با حضور پرویزابراهیمی مدیرکل کانون، زهرا رضوی معاون کانون و کلیه اعضاء کمیسیون در محل دفتر مدیرکل تشکیل جلسه داد.
پرویزابراهیمی مدیرکل کانون استان و رئیس کمیسیون با تأکید برمطالعه دقیق اعضاء کمیسیون در واحدهای مربوطه خواستار دقت و تسریع در انجام امور مربوطه و ارائه مستندات در زمینه های کاری همکاران شد.
وی افزود: دارا بودن شاخص های عمومی و اختصاصی درهر دستگاه می تواند بعنوان نقاط مثبت در مجموعه تلقی شود و در پیشبرد اهداف هر سازمان براساس خبرنامه مؤثر واقع گردد.
رئیس کمیسیون تحول اداری و ارزیابی عملکرد استان خطاب به حاضرین در جلسه یادآورشد در جمع آوری و ارائه مستندات نهایت دقت را داشته باشند که بتوانیم خروجی مناسبی را در این زمینه داشته باشیم.
زهرا رضوی معاون کانون نیز در این جلسه به ارائه شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد اعلام شده در سال 93 از سوی استانداری اشاره کرد و درادامه به ارائه کلیه شاخص ها و توضیحات آن پرداخت.
معاون کانون شرح وظایف هر یک از واحدهای مربوطه را به کارشناس یا مسئول مربوطه یادآوری نمود و به سؤالات همکاران در این زمینه پاسخ داد.
گفتنی است پس از جمع بندی مواردی همچون مطالعه دقیق دستورالعمل و اجرای آن توسط همکاران، شناسایی وظایف هر بخش و شناسایی نیروهایی جهت انجام فراند کاری در تمامی حوزه ها به تصویب رسید.