کد خبر: 230952
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
بازدید 3383
اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است

به مناسبت روز عفاف و حجاب ویژه برنامه های مختلفی در مراکز کانون استان همدان اجرا شد

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،همزمان با روز عفاف و حجاب به جهت معرفی بیشتر شخصیت حضرت فاطمه(س) به عنوان " بهترین الگو برای زنان و دختران ، الگوی حجاب، مصونیت و پوشش اسلامی " و آشنایی اعضا کودک و نوجوان دختر برنامه های مختلفی در مراکز به شرح ذیل اجرا شد.
مرکز قهورد
معرفی کتاب های " فاطمه (س) الگوی حیات زیبا "و" زندگانی حضرت فاطمه(س )، تهیه طرح دیواری و بحث آزاد با موضوع "چرا حجاب مصونیت به همراه دارد؟ " و همین طور کارگاه آموزش بستن شال و روسری توسط اعضا و رعایت حجاب از دیگر برنامه های اجرا شده این مرکز بود.
 
مرکز اسدآباد
ساخت مجسمه های گلی با موضوع " چادر حجاب برتر " ، دوخت و تهیه لباس های محلی با پوشش اسلامی برای عروسک های سارا و تشکیل نمایشگاه از آثار کودکان و نوجوانان ، تهیه نشریه دیواری با موضوع " حجاب یک زن مسلمان " به همراه همایش مادران با موضوع " اهمیت حجاب و عفاف در خانواده " در این همایش که بیش از 70 نفر از مادران حضور داشتند خانم پیشکاری از مدرسان حوزه علمیه و مربیان سازمان تبلیغات برای مادران ازنقش و اهمیت حجاب در خانواده ها برای مبارزه با حربه های دشمن برای رواج بی حجابی سخنرانی کرد.
مرکز سه همدان
به مناسبت روز عفاف و حجاب مسابقه ای در مرکز برقرار است و به برندگان هدایایی داده می شود. و در این روز یکی از اعضاء به عنوان عضو برتر محجبه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت . هدف از این برنامه آشنایی اعضاء با پرورش حس دینی و با مباحث نماز ، مهدویت ، امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب می باشد.
 
مرکز ازندریان
معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به عنوان بهترین الگو برای زنان و مردان عالم، تجلیل از اعضایی که حجاب برتر داشتند و بحث آزاد با موضوع چادر حجاب برتر از جمله برنامه های مرکز بود.
 
مرکز دو نهاوند
فضا سازی ، معرف وقایع و روز ملی عفاف و حجاب و بیان احادیث ، مسابقه نقاشی و تجلیل از نوجوانان محجبه مرکز با معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) بعنوان الگوی برتر از برنامه های مرکز بود.
مرکز دو همدان
با حضور روحانی در مورد عفاف و حجاب و رعایت حجاب اسلامی برای اعضاء دختر، نصب جملاتی در مرکز با موضوع عفاف و حجاب ، معرفی کتاب حجاب نوشته استاد شهید مطهری ، اهداء جایزه به اعضاء که دارای حجاب برتر بودند.