ریشه ها و پیشینه تاریخی ، فرهنگی و مذهبی نباید فراموش شود

آیین اختتامیه اردوی استانی اعضاء فعال مراکز کانون استان همدان در محل اردوگاه ایثار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، مراسم اختتامیه اردوی تابستانه اعضاء پسر استان همدان با حضور سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون، کارشناسان ، مسئولین ستادی ، مربیان و 70 عضو نوجوان پسر در محل سالن اجتماعات اردوگاه ایثار شهر همدان برگزار شد.
در این مراسم سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون استان آشنایی نوجوانان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از جمله اهداف اصلی اردو برشمرد و خاطرنشان کرد : بخش اعظم فعالیتهای انجام شده در اردو با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی ، اسلامی صورت گرفت و مربیان کانون با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنرینوجوانان را با این مقوله آشنا کردند.
وی با یادآوری این نکته که : ما نباید ریشه ها و پیشینه فرهنگی و تاریخی و مذهبی مان را فراموش کنیم ، شناخت و آگاهی به داشته های دینی ، تاریخی ، فرهنگی و ملی را برای آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان ضروری دانست و ضمن تقدیر و قدردانی از عوامل برگزارکننده اردو، توانایی و تخصص مربیان کانون در انتقال مفاهیم فوق به نوجوانان ، بصورت غیرمستقیم را ستودنی دانست.
مدیر کل کانون تصریح کرد : نوجوانان به عنوان بخشی از جامعه بزرگ اسلامی می بایست با بهره گیری از مفاهیم سبک زندگی ایرانی ، اسلامی قله های علم و فرهنگ و دانش را فتح کرده و نام ایران اسلامی را در جهان طنین انداز کنند.
جوادی در پایان خطاب به اعضاء حاضر در اردو گفت : امیدوارم در آینده از لحظاتی که در کنار هم بودید بعنوان شیرین ترین لحظات زندگیتان یاد کرده و خاطرات خوبی از این اردو در ذهنتان ماندگار شود.
قصه گویی ، پخش کلیپی از تصاویر اردو ، اجرای مسابقه و موسیقی زنده ، همچنین اجرای سرودی در حمایت از کودکان غزه و در نهایت اهداء جوائز از برنامه های پایانی مراسم اختتامیه بود.